|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
این خبرگزاری در خبری بی پایه و اساس دست به نیت خوانی زده و در حالی که نماینده اش در محل جلسه مذکور حضور داشت، مدعی شده تیم رسانه‌‌ای دولت از حضور سرپرست خبرگزاری مذکور در جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر هیئت دولت آشفته شده و اعتراض کرده که نباید حضور می‌یافت!
همزمان با آغاز سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، جوسازی علیه تیم رسانه ای دولت از سوی خبرگزاری وابسته به یک نهاد نظامی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، خبرگزاری مذکور مدعی حذف خبرنگار خود از برنامه های سفر استانی دکتر روحانی شده است.

این خبرگزاری این اتفاق ادعایی را متوجه طاهری قیومی رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور دانسته و با اشاره به اظهارات او در در جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر هیئت دولت نوشته است "به نظر می‌رسد، تعامل مورد نظر خانم قیومی با عملش همخوانی ندارد و افزایش هماهنگی برای پوشش خبری برنامه‌های سفر هیئت دولت از سوی ایشان برنامه‌ریزی برای حذف رسانه‌های منتقد بود"!

این خبرگزاری سپس در خبری بی پایه و اساس دست به نیت خوانی زده و در حالی که نماینده اش در محل جلسه مذکور حضور داشت، مدعی شد: "حتی تیم رسانه‌‌ای دولت از حضور سرپرست خبرگزاری فارس در جلسه هماهنگی برنامه‌های سفر هیئت دولت آشفته شده و اعتراض کرده که نباید حضور می‌یافت"!

حمله به تیم رسانه ای دولت در جریان سفرهای پیشین استانی هم تکرار شده بود و این در شرایطی است که در طول عمر دولت تدبیر و امید، رسانه های منتقد از آزادی عمل کامل برخوردار بوده اند.

با این حال، مظلوم نمایی اخیر از سوی رسانه ای پرنفوذ که با برخورداری از بودجه و امکانات کامل آزادانه به فعالیت می پردازد، جای بسی شگفتی دارد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
ذبيح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
آخي ، واقعن عجب كاري كردن ، بابا اين دولت در حال ....... بزاريد كارشو بكنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
با سلام
ما عاشق این دولت تدبیر و اومدیم
تا همیشه از این دولت حمایت میکنیم
من یه جوانم و این دولت در من امید ایجاد کرده
درود بر رئیس جمهور محبوب جناب روحانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین