|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مسوولان تیم تراکتورسازی و استان آذربایجان شرقی نسبت به این اتفاقات و همچنین اخراج اندرانیک تیموریان اواسط نیمه دوم و قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار اعتراض دارند.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: غم بزرگی آذربایجان را فرا گرفته و مردم این استان به خصوص جوانان روحیه شان بسیار خراب است.

رسول خطیبی امروز ( دوشنبه ) درحاشیه همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران درهتل المپیک و در جمع خبرنگاران افزود : این اتفاق برای مردم تبریز یک فاجعه بود . قهرمانی درمشت تیم تراکتورسازی بود ما به سایر تیم ها کاری نداریم فقط می خواهیم بدانیم چه کسانی برای از دست رفتن قهرمانی بیشترین ضربه را به تیم ما زدند.

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی درپاسخ به این سووال که کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی باید دردقایق پایانی قدری حرفه ای ترعمل می کردند نیزاظهارداشت: البته که باید این گونه می شد و ما باید از سه گل خود به نحو مطلوب دفاع می کردیم اما چرا تنها در مورد عملکرد فنی این تیم در10 دقیقه آخر سووال می کنید و در خصوص حواشی بازی و اتفاقات سووالی نمی شود.

به گفته وی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال تمامی مقدمات را برای جشن قهرمانی درتبریز تدارک دیده بودند و ما معتقدیم با یک بی تجربگی برخی شادی مردم را خراب کردند واین مساله برنامه ریزی شده بود.

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در جریان دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اعلام شد که دیدار تیم های سایپا و سپاهان مساوی تمام شده و هواداران تراکتورسازی آماده جشن قهرمانی باشند که این مساله موجب شد تا بازیکنان تراکتورسازی در دقایق پایانی با این تصور که تیمشان قهرمان شده بازی تاخیری انجام دهند و حتی به شادی بپردازند اما بعد از دقایقی مشخص شد که تیم سپاهان با پیروزی بر سایپا قهرمان لیگ برتر شده است.

مسوولان تیم تراکتورسازی و استان آذربایجان شرقی نسبت به این اتفاقات و همچنین اخراج اندرانیک تیموریان اواسط نیمه دوم و قضاوت علیرضا فغانی در این دیدار اعتراض دارند.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر روز جمعه با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
3
" قهرمانی درمشت تیم تراکتورسازی بود "

نقی هم قهرمانی تو مشتش بود!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین