|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: استانی کردن انتخابات، به ضرر روستاها و شهرستان های کوچک است.
عبدالرضا عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیروان، این طرح را دارای محاسن و مضراتی خواند و اظهار کرد: بنده مخالف اجرای این طرح هستم زیرا در آن صورت نماینده کمتر وقت خواهد داشت به روستاها و شهرهای کوچک حوزه انتخابیه خود سرکشی کند.

نماینده شیروان با بیان اینکه در سه سال گذشته چندین بار به بیش از 90 درصد از مناطق روستایی و مراکز دهستان این شهرستان سرکشی کرده، گفت: این سفرها موجب اطلاع از مشکلات مردم مناطق و تلاش برای رفع آن می شود.

عزیزی افزود: در صورت استانی شدن انتخابات، صدای مردم مناطق دوردست تر کمتر به گوش نمایندگان خواهد رسید.

وی با اشاره به کرسی مشترک نمایندگی شهرستان فاروج خراسان شمالی با شهرستان قوچان در خراسان رضوی، گفت: در صورت استانی شدن انتخابات، اگر طرح و لایحه ای نیاید، شهرستان فاروج هم به خراسان شمالی خواهد پیوست.

نماینده مردم شیروان ضمن اشاره به خدمات عمرانی شهری و روستایی صورت گرفته در این شهرستان گفت: طرح ساماندهی ورودی شرقی و غربی شیروان و درختکاری آن بزودی اجرایی می شود که عملیات خاکبرداری آن اخیرا آغاز شده است.

عزیزی افزود: ما پیگیر آن هستیم تا مدیریت عرصه جنگلی مجاور روستای گره زو نیز به شهرداری شیروان سپرده شود تا در خصوص ایجاد پارک اقدامات مناسبی در این منطقه صورت گیرد.

وی در خصوص رفع مشکل کارخانه قند شیروان نیز گفت: این کارخانه در سه سال گذشته به علت بدهکاری زیاد به بیمه و بانک ها، در فهرست سیاه قرار گرفته بود که با گرفتن وام شکر، امسال بخشی از این بدهی ها تسویه شد و 210 روز کاری را مرتب فعالیت داشت.

عزیزی با اشاره به بدهی این واحد به چغندرکاران گفت: شب عید با تزریق 26 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی، مشکل چغندرکاران حل شد ولی همچنان این واحد از سوء مدیریت رنج می برد که باید فکری به حال آن بشود.

عزیزی در خصوص بیمارستان نوبنیاد و در دست ساخت شیروان افزود: طبق پیگیری های انجام شده از طریق وزارت بهداشت، امسال 80 میلیارد ریال برای تکمیل این مرکز درمانی تخصیص داده می شود.

وی گفت: در خصوص استخر هلال احمر شیروان نیز پیگیر هستیم که تابستان امسال حتما به بهره برداری برسد.

شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین