»
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
کد خبر: ۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در مجمع سازمان ملل فرصت داریم تا دیدگاه‌های خودمان را در دفاع از حق و حقوق مردم سوریه به دنیا اعلام کنیم.
منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: این سفر به عنوان اولین سفر روحانی به مجمع سازمان ملل است که می‌تواند رویکردهای جدید ما را در حل مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای بهتر و شایسته تبیین کرده و به گوش جهانیان برساند.

وی تصریح کرد: در این سفر می‌توان با راهکارها و روش‌های دیپلماتیک سعی کرد تا قدرت چانه‌زنی ایران را در مسائل هسته‌ای افزایش یابد.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: احساس می‌کنم که این سفر می‌تواند نتایج خوبی داشته و تأثیرات مناسب دو یا چند جانبه‌ای را در حل مشکلات و نارسایی‌های گذشته به همراه داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد بسیار سازنده و کارگشا توصیف کرد و ادامه داد: ما در این مجمع فرصت داریم تا دیدگاه‌های خودمان را در دفاع از حق و حقوق مردم سوریه به دنیا اعلام کنیم که امیدواریم در بیان آن غرور و عظمت ملی بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه این سفر و ملاقات‌های جانبی با رؤسا و نخست وزیران کشورهای مختلف فضای صلح و سازش جهانی فراهم آمده و همه مستکبران در برابر قدرت حق‌طلبی این ملت، قانع به حفظ حق و حقوق ملت‌ها و دولت‌ها باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: این سفر همچنین از دیدگاه بیان نقطه نظرات مسئولان کشورمان در مورد سیاست خارجی و تقویت روابط با کشورهای مختلف سازنده است که ‌امیدواریم همه این حرکت‌ها به نفع نظام، سربلندی و عزتمندی آن باشد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین