|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
استاندار همدان گفت:مواضع تعامل گرایانه دولت تدبیر و امید، صلح طلبی ایران را به تمامی کشورهای جهان اثبات کرد.
محمد ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در همایش پدران آسمانی اظهارکرد:دولت تدبیر و امید به دنیا ثابت کرد که ما به دنبال جنگ و چنگ اندازی به هیچ کشوری نیستیم و در سازمان ملل نیز اثبات شد که ما طرفدار دنیای عاری از خشونت هستیم که این امر موجب توفیقات بسیاری در توافقات هسته ای شد.

وی افزود:امروز ما در پای میز مذاکره هسته ای به گونه ای عمل می کنیم که آمریکا و سران آمریکایی که زمانی حاضر نبودند تا قبل از برچیده شدن همه تاسیسات هسته ای صلح آمیز پای میز مذاکره بیایند تغییر موضع داده و دیگر این ادعاها از حرف ها و پیام هایشان شنیده نمی شود.

وی تصریح کرد:همان کشورهایی که گزینه های مختلف حمله نظامی و جنگ را بر روی میز گذاشته بودند و حاضر به مذاکره با ایران نبودند امروز حاضر به پذیرفتن خواسته های ما شده و همه خواسته های ما را خواهند پذیرفت.

استاندار همدان این توفیقات را حاصل حضور یکپارچه مردم در همه صحنه های انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در همه صحنه های سیاسی به ویژه حمایت ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب در راهپیمایی های 22 بهمن دانست.

نیکبخت اضافه کرد:توفیقات هسته ای ما با حمایت های همه مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین حمایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت یازدهم اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد:امروز به استکبار جهانی اثبات شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی از حمایت همه آحاد و اقشار مختلف مردم برخوردار است و به پشتیبانی این حمایت های ملت، همه سختی ها و تحریم های ظالمانه را پشت سر می گذراند.

استاندار همدان تاکید کرد:حمایت ملت از رهبری ،تحقق اقتصاد مقاومتی و تدبیر دولت ها بخصوص دولت تدبیر و امید موجب بی اثر شدن تحریم ها شد و این مردم اثبات کردند که هر کجا لازم باشد از رهبر ،انقلاب، دولت و نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

نیکبخت تاکید کرد: ما امروز مدیون خون شهدایی هستیم که با ایمان و اعتقاد راسخ خود در دوران دفاع مقدس در مقابل 50 کشور مستکبر ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره ای از خاک این کشور به تصرف بیگانگان درآید.

وی گفت: ایران به ساخت بمب هسته ای نیازی ندارد چرا که شهدا،ایثارگران و خانواده آنها،ارتش و سپاه جان بر کف و بسیج ارشمند ما ، اقتدار ملت ایران را برای همیشه تضمین می کنند.

استان همدان هشت هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

همایش بزرگ پدران آسمانی در آستانه سالروز ولادت امیر المومنین علی (ع) با حضور دو هزار نفر از پدران شهید استان همدان و با حضور مسوولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین