|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
مرجع تقلید شیعیان در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال یکی از وظایف مهم دولت است و پس از آن، بیمه سلامت، گسترش تعاون و بهزیستی در اولویت قرار دارد.
آیت‌الله حسین نوری‌همدانی که در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن می‌گفت، با ذکر حدیثی اظهار داشت: هر کس برای مردم وجودش نافع‌تر باشد، در پیشگاه خداوند عزت و عظمت دارد و خداوند به شما توفیق داده است که در این نظام خدمتی به این وسعت را با اخلاص و دلسوزی و درک رنج‌های مردم به عهده گرفته‌اید.

مرجع تقلید شیعیان ضمن ابلاغ سلام به رئیس‌جمهور، افزود: رئیس‌جمهور توانسته با تلاش فراوان، دولتی را به وجود بیاورد که امثال حضرتعالی در آن خدمت می‌کنید و این شایسته تقدیر است.

وی تاکید کرد: طبقه کارگر در نزد پیامبر(ص) بسیار احترام داشت و ایشان پینه دست کارگر را که نتیجه کار وی بود، می‌بوسید.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: نخستین کار شما که بسیار مهم است، همین ایجاد اشتغال و کار است که امیدواریم خداوند در این راه شما را توفیق عنایت کند.

مرجع تقلید شیعیان کار دوم نخست دولت را، اجرای بیمه سلامت دانست و گفت: کار دوم شما، اجرای بیمه سلامت است و برای مردم اهمیت بسیار دارد و باید در این کار تلاش بسیاری صورت دهید.

آیت الله نوری همدانی توجه به بهزیستی و حوزه تعاون را از دیگر وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: باید به مشاغل و طرح‌های زود بازده کمک کرد تا مردم در این زمین بتوانند کارهای خوبی انجام دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
2
أثابکم الله تعالی أجراً عظیما

إن شاءالله تعالی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین