»
کد خبر: ۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در حكمي «محمد خدادي» را به عنوان مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب كرد.
مديريت در بخش هاي فرهنگي - تبليغي - پشتيباني و ستادي در ستاد مركزي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي - ستاد كل نيروهاي مسلح و از جمله در ستاد مركزي پشتيباني جنگ به رياست دكتر روحاني در دوران دفاع مقدس از جمله سوابق خدادي است.

خدادي پس از پايان جنگ تحميلي به عنوان خبرنگار سرويس اقتصادي ايرنا مشغول به كار شد و نيز رياست دفتر نمايندگي ايرنا در دهلي نو، مديركل اخبار بين الملل ايرنا، عضو شوراي خط مشي سازمان ايرنا، عضو شوراي موسس و سردبيري روزنامه ايران، مديرمسوول و سردبير روزنامه انگليسي زبان ايران ديلي موسسه ايران، دبيركل سازمان خبرگزاري هاي جنبش عدم تعهد و دبيركل سازمان خبرگزاري هاي آسيا واقيانوسيه را در كارنامه خود دارد.

وي همچنين پيشتر دبيركلي سازمان خبرگزاري كشورهاي عضو اكو، دبيركلي سازمان خبرگزاري كشورهاي حاشيه درياي خزر، مسوول سياست گذاري و انتشار اخبار روزنامه ها وخبرگزاري ها ي اجلاس سران كنفرانس اسلامي

دبيركلي و برگزار كننده اجلاس وزراي اطلاعات سازمان كنفرانس اسلامي در تهران، دبيركلي و برگزار كننده اجلاس سازمان خبرگزاري هاي اسيا واقيانوسيه در تهران، مسوول گروه مطالعات رسانه اي دفتر مطالعات وزارت امورخارجه

رئيس اداره رسانه هاي وزارت امور خارجه، سركنسول جمهوري اسلامي ايران در لاهور پاكستان - (مديرنمونه ملي در كشور- وكسب نمايندگي نمونه در وزارت امورخارجه درايام مسووليت نمايندگي در پاكستان)، مدير مسوول وسردبير ماهنامه نفت گاز وپتروشيمي، تهيه كننده برنامه هاي مختلف تلويزيوني در برنامه هاي زنده و تركيبي - مستند گزارشي در برنامه هاي درشهر- صبح تهران - آفتاب مهرباني و دوربين هفت را بر عهده داشته است.

خدادي جانشين «مجيد اميد شهركي» شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
2
این رسم که برای توجیه یک انتصاب فهرستی از مشاغل ردیف می شود رسم مطلوبی نیست. بسیاری از مشاغل افراد با هدایت مدیران ارشد صورت گرفته که نامی از انها برده نمی شود. و اگر انها نبودند انجام نمی شد.
توانمندی داشتن افراد از داشتن سابقه در پستهای مختلف جدا است.
خوبی و پاکی و سلامت نفس فرد هم از مهارت و توانمندی های مدیریتی آن هم در سطح کلان جدا است.
هرچند ایشان فردی بسیار متدین و خوب و سالم و خوش سابقه است اما این انتخاب متاسفانه از ناپختگی و بی تدبیری است. ایرنا یک رسانه حاکمیتی و ملی و دارای جایگاه منطقه ای و بین المللی است که به ضعف کشیده شده و باید فرد و افرادی انتخاب شوند که بتوانند با تغییر ساختار و وظایف و اصلاح قوانین این جایگاه را بازیابی کنند.
امید وارم ایشان بخاطر پشتیبانی از ارتباط و دوستی خانوادگی با وزیر محترم ارشاد آنقدر مورد وثوق باشد که بتواند. هرچند بعید می دانم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
1
اينکه نوچه منوچهر متکي هست. بابا اين قرار بود فيلم متکي رو براي رياست جمهوري بسازه اي داددددددددد بيداد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
0
0
اينکه بعضي ها در سوابق خود تمامي سمت هاي موجود در يک سيستم را يدک مي کشند منضجر کننده است. حالا ايشون واقعا در همه اين سمت ها بوده. شايد در بغضي ها فقط يک روزه بوده و در بعض هاي ديگه اسمي بوده باشد. انصاف داشته باشين آخه يه چيزي بگين که بگونجه هرکدوم از اين شغل ها يک سال هم بوده باشد الان ايشون بايد نمير المومنين باشد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین