|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
دیدار دو تیم تراکتورسازی و سایپا از هفته بیست و ششم لیگ برتر که با برتری سرخپوشان تبریزی و صعود انها به صدرجدول همراه بود حاشیه هایی همچون حضور ۴۵ هزارنفری هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه داشت.
قضاوت این بازی که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد که این بازی با برد تراکتورسازان و صعود آنها به صدرجدول به اتمام رسید، برعهده بیژن حیدری و کمک های علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح و حمید حاج ملک همراه بود.

این بازی پرماجرا که تا دقیقه ۸۲ با همان تک گل دقیقه ۱۰ نزهتی در جریان بود دقایق حساسی را پشت سر گذاشت تا در دقیقه ۸۲ و به محض ورود محسن دلیر که همواره از مجید جلالی به خاطر نیکمت نشینی هایش در زمان مربیگری جلالی در تراکتورسازی منتقد بود انتقام سختی بگیرد و بازی را به تساوی بکشد.

تشویق بوندسلیگایی تماشاگران بعد از این گل شور و شوق خاصی به ورزشگه بخشید و باعث شد بازیکنان سایپا در یک اشتباه و دقیقه ۹۰ گل دوم را نیز بخورند و تراکتور دو بر یک پیروز این میدان شود.

تب و تاب و هیجان تونی سرمربی تراکتورسازی در نیمه دوم بازی کاملا مشهود بود تا جایی که در برخی از دقایق تونی عصبانی می شد و می خواست وارد زمین بازی شود.

حبیب گردانی در دقیقه ۹۳ نیز با رای کمک داور از بازی اخراج شد که این تصمیم باعث توقف یک دقیقه ای بازی شد و اعتراض تماشاگران را نیز به دنبال داشت.

۴۵ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه یک صدا فریاد می زنند که تراکتور حمله کن، نفت پنج تا خورده، تاجایی که این تشویق های پرشور باعث شد تا بالاخره تراکتور طعم صدرنشینی را بچشد.

تیم تراکتورسازی که هفته گذشته یک فرصت بسیار خوب را برای رسیدن به صدر از دست داد و با شکست برابر سپاهان اصفهان نتوانست از باخت خانگی نفت تهران صدرنشین برابر تیم فولاد خوزستان بهره لازم را ببرد، این هفته دوباره چنین فرصتی را به دست آورد چراکه نفت بازهم در زمین تیم چغر ذوب آهن شکست خورد و تراکتور با پیروزی برابر سایپا به صدر جدول راه پیدا کرد.

هم اکنون تراکتورسازی با این برد از ۲۶ بازی ۵۰ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین