|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
این شهروند بعد از روشن کردن یخچال متوجه می شود که این یخچال سرما ندارد و فقط گرما می دهد که با نمایندگی مجاز تماس می گیرد.
یکی از مخاطبان شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به انتقاد از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش شرکت امرسان پرداخت.
ماجرا از این قرار است که سال گذشته یکی از شهروندان استان تهران از یکی از نمایندگان مجاز امرسان یخچال 2 طبقه خریداری می کند.
این شهروند بعد از روشن کردن یخچال متوجه می شود که این یخچال سرما ندارد و فقط گرما می دهد که با نمایندگی مجاز تماس می گیرد.
سرویس کار این نمایندگی بعد از مراجعه، اقداماتی انجام میدهد اما ظاهر عیب یخچال برطرف نشد.
خریدار مجددا با نمایندگی تماس می گیرد و با با مراجعه سرویس کار، عیب یخچال بطرف نشد.
تماس خریدار و اعزام سرویس کار چندین مرحله تکرار شد و در نهایت گارانتی یخچال به اتمام می رسد و عیب یخچال هنوز برطرف نشد.
جالب اینجاست وقتی سرویس کار برای چندمین بار اعزام می شود و نتوانست عیب یخچال را برطرف کند، به خریدار گفت: "امرسان مثل هندوانه دربسته است که معلوم نیست داخلش خوب باشد یا بد".
خریدار مذکور می گوید: بعد از یک سال علافی چیزی نصیب من نشد و من باید برو یخچال دیگری بخرم. کاش مسئولین فکر مشتری و کالای فرخته شده خود باشند و فقط به فکر گرفتن پول از مردم نباشند.
این خریدار با اشاره به این جمله سرویس کار که «امرسان مثل هندوانه دربسته است»، می گوید: مگر من هندوانه خریدم که اقایان این طوری می گویند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۵
شهاب
|
United States
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
8
بعداز۶ماه استفاده ازیخچال فریزرامرسان رنگ درهاباد کرد که نشان از پوسیدگی ورق درهاداشت،بعدازتماس با نمایندگی سرویسکارمربوطه بعداز دریافت ایاب وذهاب ضمن مشاهده مشکل قول رسیدگی داد،اما بعدازپیگیریهای مکرروگذشت چندماه زمان گارانتی پایان یافت و دربها تعویض نشد تااینکه درجواب آخرین تماس نمایندگی مزبور گفت که تمام هزینه حمل ونقل از درکارخانه تا منزل را باید مشتری پرداخت نماید ودر جواب اعتراض بنده بجای عذرخواهی بابت مشکل پیش آمده وتاخیر درانجام سرویس مربوطه بافحاشی وبی احترامی فرد پاسخگودر نمایندگی مذکور روبروشدم که ادعامیکردپسر رییس نمایندگی میباشد.بناچاربا مدیر فروش کارخانه تماس گرفتم که قول رسیدگی دراسرع وقت را داد،بعداز گذشت یکماه ضمن تماس از نمایندگی فردی جهت تعویض درهابه منزل مامراجعه کردوتعویض درهارامشروط به دریافت بخشی از هزینه حمل ونقل باعنوان ایاب وذهاب نمودوبعداز دریافت این مبلغ درهارا تعویض کرد،ضمن اینکه درهای یخچال وفریزرباهم قرینه نبودند مارک امرسان روی آنها نیز قرارنداشت،درهایی کاملا بی نام ونشان،مجددا بعد از تماس کارخانه قول پیگیری مشکلات مذکور را دادندکه تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است،ضمنا هرکدام از آشنایان که امرسان داشته اند بنوعی بامشکلات آن درگیر هستند،بطوریکه یک نفر ازآنهابعداز۳ سال استفاده زجرآور فریزد امرسان را در کنار سطل زباله خیابان رهاکرده است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
7
ایا مدیران امرسان فکر میکنند با این شیوه خدمات پس از فروش میتوانند در بازار داخل رشد نمایند آیا من شمایی که این خبر را میخوانیم حاضر خواهیم بود باز از محصولات این تولید کننده داخلی استفاده کنیم . آیا تولید محصولاتی با این کیفیت و ارایه به بازار های خارجی منجر به بدنام شدن همه تولیدات ایرانی در آن بازار نخواهد شد ؟
خدمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
6
خواستم بگم اصلا از یخچال امرسان و خدماتش راضی نیستیم.هنوز یه سال نشده سه بار یخچالمون خراب شده زنگ زدیم نمایندگیش اومده هر سری گفته دیگه خراب نمیشه بازم بعده چن ماه خراب شده.آخه این چه وضعشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
5
ما اصلا از یخچال امرسان راضی نیستیم.هنوز یک سال نشده سه بار خراب شده زنگ زدیم نمایندگیش اهر سری هم بردن واش تعمیر گفتن دیگه مشکلی نداره.باز چند ماه بعد خراب شده.آخه این چه وضعشه مدیران کارخانه امرسان؟هنوز یک سال هم از گارانتی یخچال مونده سه بار تا الان خراب شده یک میلیون و چهارصد هزار تومان هم پول بابت خریدش دادیم.والا هیچ کجای دنیا دیده نشده یخچال یه سال از خریدش نگذشته باشه سه بار خراب بشه.خدمات امرسان صفره
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
باسلام بنده یکی از مخاطبان پرو پا قرص سایت تدبیرم و نیز تعمیر کار یخچال جهت رفاه این مخاطب عزیز می توانم یخچالشان را درست کنم
جهت تماس می توانید ایمیل بزنید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین