|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
صالحی در گفت‌وگو ویژه خبری مطرح کرد
کد خبر: ۴۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: صحبت های مقام معظم رهبری همچون گذشته التیام بخش و موجب اطمینان است و ایشان همچون ناخدای کشتی انقلاب آفت ها را رصد می کنند و تذکر می دهند.
"علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان امشب با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به بررسی "ابعاد فنی بیانیه سوئیس" پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای در ولادت حضرت زهرا (س) در رابطه با بیانات امروز مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای اظهار داشت: صحبت های مقام معظم رهبری همچون گذشته التیام بخش و موجب اطمینان است و ایشان همچون ناخدای کشتی انقلاب آفت ها را رصد می کنند و تذکر می دهند.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بیانات مقام معظم رهبری را به دو دسته تذکر تقسیم کرد و بیان داشت: یک بخش از بیانات ایشان تذکر به مذاکره کنندگان کشورمان بود که باید با جان دل به این موضوعات گوش فرا دهیم و بخش دوم تذکرات ایشان اخطار به طرف مقابل بود که بدانند نمی‌توانند زیاده خواهی های خود را به ملت شریفمان تحمیل کنند و بدانند که مذاکره کنندگان حامی دارند به همین منظور باید از سخنان گران بهای مقام  معظم رهبری تشکر کنیم زیرا در این زمان حساس چراغ راه ما و رهنمویی برای پیشبرد کارها است.

صالحی در رابطه با عهد شکنی و پیمان شکنی طرف مقابل گفت: قبل از انقلاب قردادهایی در عرصه هسته ای با کشورهای آلمان و فرانسه منعقد شده بود که مقرر بود در بوشهر دارخوئین خوزستان نیروگاه های اتمی ساخته شود که با عهد شکنی طرف های مقابل در این رابطه مواجه بودیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین