|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب تیم هسته‌ای است، گفت: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای مرهون رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.
آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: سپاه قدس استان گیلان در خدمت به مردم این استان پیشگام بوده است.

وی با اشاره به اینکه از افتخارات ملت ایران داشتن رهبری جامع و انقلابی است، افزود: مقام معظم رهبری با جامعیت و هوشیاری نقشه‌های شوم دشمنان را برملا می‌کنند؛ نعمت ولایت فقیه نعمتی است که باید بیش از پیش قدر آن را بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مذاکرات ایران و 1+5 صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: درحالی‌که اوباما رئیس جمهور آمریکا از گزینه‌های روی میز سخن می‌گفت در برابر اراده و ایستادگی ملت ایران تسلیم شد.

آیت‌الله قربانی با تأکید بر اینکه مذاکره‌کنندگان هسته‌ای باید هوشیار باشند، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران فصل‌الخطاب است.

وی با بیان اینکه ما به طرف آمریکایی هیچ اعتمادی نداریم، تأکید کرد: همواره باید توجه داشت که موفقیت در مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 مرهون رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای زنان و دختران مسلمان هستند و باید برای تبیین سیره فاطمی در جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه همراه مردم و مسئولان برای خدمت به مردم تلاش می‌کند، تأکید کرد: تابع فرمایشات مقام معظم رهبری در همه امور هستیم.

سردار هامون محمدی ‌افزود: سپاه از هیچ تلاشی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کند.

به گزارش تسنیم در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گزارشی از عملکرد این نهاد را ارائه کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین