|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
مراسم تودیع احمد قلعه بانی و معارفه رکن الدین جوادی پیش از ظهر امروز ( یکشنبه، 24 شهریور)، با حضور وزیر نفت، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره شرکت نفت و مدیران شرکت های تابعه در محل ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار شد.
مراسم تودیع احمد قلعه بانی؛ مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران و رکن الدین جوادی؛ مدیرعامل جدید این شرکت با حضور وزیر نفت، اعضا هیئت مدیره و مدیران شرکت های تابعه نفت برگزار شد.

پاایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: مراسم تودیع احمد قلعه بانی و معارفه رکن الدین جوادی پیش از ظهر امروز ( یکشنبه، 24 شهریور)، با حضور وزیر نفت، اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره شرکت نفت و مدیران شرکت های تابعه در محل ساختمان اصلی وزارت نفت برگزار شد.

رکن الدین جوادی، ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران، گفت: از این پس مدیریت جدید در ادامه فعالیت مدیریت پیشین، تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن پروژه های در دست اجرا انجام می دهد.
مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران با اشاره به حضور و فعالیت بیش از چهل و یک ماهه خود در مجموعه نفت، از تمامی مدیران، کارشناسان، پیمانکاران، مشاوران، متخصصان، سازندگان و کارکنان صنعت نفت به ویژه آنها که در شرایط بد جغرافیایی و آب و هوایی در مناطق سخت عملیاتی، مشغول به فعالیت هستند، قدردانی کرد.
احمد قلعه بانی با اشاره به توانمندی متخصصان و سازندگان داخلی تجهیزات استراتژیک صنعت نفت، گفت: امید است با حضور وزیر نفت و حمایت جدی وی از سازندگان داخلی، بتوانیم به خودکفایی صد در صدی در زمینه ساخت تجهیزات گلوگاهی که نیازمند ضمانت ویژه است، دست یابیم.
وی ضمن قدردانی از مجموعه تامین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران، بخش بازاریابی و فروش نفت، گفت: این مجموعه منسجم در طی دو سال گذشته، عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری در این 2 سال، ماهانه بیش از یک میلیارد دلار جذب سرمایه داشتیم.
قلعه بانی افزود: نیروی انسانی، مهم ترین رکن هر سازمان عملیاتی است و تلاش مجموعه صنعت نفت باید بر حمایت از تلاش های بی وفقه این عزیزان به عنوان بزرگترین سرمایه های سازمانی استوار باشد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین