|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کارشناس فوتبال درخصوص ارزیابی‌اش از فوتبال کشورمان گفت: فوتبالمان در سال 93 پرفرازونشیب بود. یکسری اتفاقات خوب همراه با‌ بی‌برنامگی در فوتبالمان رخ داد.
مهدی پاشازاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ افزود: برگزاری منظم لیگ برتر و حضور چند بازیکن جوان در تیم ملی کشورمان جزو اتفاقات خوب فوتبالمان در سال 93 بود اما شاهد یکسری بی‌برنامگی‌ها در سال گذشته هم بودیم به هرحال فوتبالمان در سال 93 تفاوت چندانی با سالهای گذشته نداشت.
پاشازاده در مورد بهترین اتفاقات سال 93 گفت: شرکت در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا مهمترین اتفاقات سال 93 بود. باخت به عراق هم بدترین اتفاق سال 93 بود.
برگزاری بازی دوستانه به نفع فوتبالمان است
پاشازاده در مورد بازی‌های دوستانه با شیلی و سوئد اظهار داشت: برگزاری دو بازی دوستانه با سوئد و شیلی به نفع فوتبال کشورمان است. به هرحال این خبر خوشی است که تیم ملی بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا دو بازی دوستانه قرار است با دو تیم قدرتمند برگزار کند.
وی درباره اینکه تیم‌های سوئد و شیلی با نفرات اصلی به زمین مسابقه می‌آیند، تصریح کرد: این موضوع بستگی به قرارداد فدراسیون‌های سه کشور دارد به هر حال امیدوارم این دو تیم با نفرات اصلی به مصاف تیم ملی ایران بروند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اهالی فوتبال هرسال با یکدیگر کلنجار می‌روند اما فوتبال ما هیچ تغییری نکرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین