|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۷
کد خبر: ۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
ربیعی در نخستین جلسه هیات امنای موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و بازگشایی این موسسه، تنظیم سیاست های رفاهی را از نیازهای کشور در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی دانست و گفت: این موسسه پژوهشی در تنظیم سیاست های رفاهی منسجم ، نقشی اساسی دارد.
از سازمان تامین اجتماعی، علی ربیعی در نخستین جلسه هیات امنای موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و بازگشایی این موسسه، تنظیم سیاست های رفاهی را از نیازهای کشور در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی دانست و گفت: این موسسه پژوهشی در تنظیم سیاست های رفاهی منسجم ، نقشی اساسی دارد.

وی افزود: تامین اجتماعی به عنوان سازمانی غیر دولتی به استفاده از پژوهش به تمام حوزه های ماموریتی خود نیاز دارد و موسسه عالی پژوهش می تواند در این رابطه فعالیت مناسبی داشته باشد و محل گفتگوی علمی و محفلی برای تبادل دیدگاه صاحب نظران باشد.

وی ادامه داد: راه اندازی محافل علمی و بحث و تبادل نظر در رابطه با مسایل مرتبط با حوزه رفاه و تامین اجتماعی می تواند در بسیاری موارد پاسخگوی نیازهای روز سازمان باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم توجه به پژوهش های ناب علمی در موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: هرچند که در راه اندازی موسسه، اندکی تاخیر بوجود آمد اما درعوض بنیان های خوبی ایجاد شده است که فعالیت های پژوهشی مفید و راهگشا در این موسسه انجام می شود.

ربیعی فعالیت موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی را جدی و اثرگذار دانست و گفت: این موسسه با هدف بهره گیری از دیدگاه های علمی در تصمیم گیری ها و فعالیت های مرتبط با سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کند.

وی ، همچنین چابک سازی موسسه و پرهیز از گسترش غیر ضروری ساختار تشکیلاتی را مورد تاکید قرار داد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و گفت: باید ساختار موسسه را چابک ، طراحی کنیم و اجازه گسترش ساختار بی رویه ندهیم. ضمن اینکه بین حوزه اداری و پژوهشی نیز تناسب منطقی برقرار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین