|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
فرماندار خلخال گفت: شایعات تخلف مالی شورای شهر خلخال کذب بوده و صحت ندارد.
مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در خلخال, شایعه و ادعای بی پایه و اساس تخلف مالی در شورای شهر خلخال را رد کرد و اظهار داشت: اسناد مالی در شورای شهر خلخال پاک است و هیچگونه سندی که مبین تخلف مالی باشد در حسابرسی سازمان بازرسی استان اردبیل به این فرمانداری گزارش نشده است.

احمدی افزود: وضعیت اسناد مالی شورای شهر خلخال با حضور بازرسان و کارشناسان خبره سازمان بازرسی استان اردبیل به صورت دقیق بررسی و هیچگونه تخلف مالی مشاهده نشدو شایعات مردمی به این موضوع کاملاً بی‌اساس بوده و تمامی اسناد و مدارک مالی این شورا با دقت و حساسیت قانونی رصد می شود و این شایعات بی انصافی در حق این شورای اسلامی است.

مهدی احمدی به مردم خلخال نوید داد که به صورت مستقیم ناظر فعالیت ها و عملکرد مالی و عمرانی شورای شهر خلخال باشد, افزود: هیچگونه تخلف مالی در این شورا انجام نشده و شفافیت مالی این شورا بعد از بازرسی هیئت بازرسی کارشناسان استان مشخص شدو مردم خلخال مطمئن باشند که در صورت بروز هرگونه تخلف به صورت قانونی با متخلف برخورد می شود و مردم اجازه ندهند با شایعه پراکنی مانع فعالیت عمرانی شهرداری باشیم.

فرماندار خلحال ضمن بی اساس دانستن تخلف مالی در این شورا گفت: وضعیت مالی این شورا شفاف است و اعضاء این شورا جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند و هرگونه شایعه تخلف مالی به این دوره از اعضاء شورای شهر صحت ندارد.

احمدی با اشاره به فرا رسیدن فصل کاری و شروع فعالیت های عمرانی شهر خلخال افزود: از مردم انتظار داریم که در زمان شروع فصل کاری و خدمت رسانی به این شورا برای پیشبرد اهداف عمرانی، اعضاء این شورا را یاری کنند و دامن زدن به مسائل بی پایه و اساس از حسن اخلاق نیست و شورای شهر خود را خدمتگزار مردم می داند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین