|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
رییس شورای شهر تهران گفت :در مدیریت شهری باید رویکرد و نگاه متفاوتی را نسبت به گذشته در پیش بگیریم و نگاه فرا ملی را در مدیریت خود لحاظ کنیم.
مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در گردهمایی ناظرین چهارمین دوره انتخابات شورا یاری ها که عصر امروز(چهارشنبه) در وزارت کشور برگزار شد با اشاره به تفاوت انتخابات مجلس با محله اظهار کرد: انتخابات مجلس با محله متفاوت است و البته هنوز انتخابات محله در میان به خوبی شناخته نشده، اما با این حال امید واریم شاهد انتخابات شکوهمندی در شهر تهران باشیم.
وی ادامه داد :در شورای دوره اول80 محله و در دوم و سوم نیز انتخابات شورا یاری ها انجام گرفته است اما در حال حاضر به لطف الهی و همکاری فرمانداری و استانداری و وزارت کشور شاهد انتخابات گسترده ای خواهیم بود که البته با تدوین آیین نامه های مدون لازمه شکل گیری یک انتخابات قانونمند را فراهم آورده ايم.
رییس شورای شهر تهران افزود: باید نگاه خود را در مدیریت شهری تغییر دهیم و دیدگاه فراملی را در این زمینه لحاظ کنیم چرا که ایران در کشور های خاورمیانه شناخته شده است و به طبع باید استراتژی مدیریت را به سمت ارتقای شهر تغییر دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین