|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۳۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگر کشور در آستانه نوروز ۹۴ بازرسی از واحدهای اقامتی کشور را در اولویت اصلی خود قرار داده و واحدهای اقامتی نوروزی کشور استانداردسازی می‌شوند.
به نقل از اداره روابط عمومی میراث فرهنگی استان اصفهان، ولی تیموری در حاشیه حضور در شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به لزوم یکپارچگی خدمات ارائه شده در واحدهای اقامتی کشور و برطرف کردن مسائل و مشکلات کلان این حوزه، کار نظارت بر تمامی واحدهای اقامتی کشور همزمان با فرآیند نظارتهای استانی باجدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت استانداردسازی واحدهای اقامتی سراسر کشور افزود: شواهد نشان می‌دهد در سال 1394 از یک سو با خیل گسترده سفرهای نوروزی و پس از پایان تعطیلات نوروزی همانند سال 1393 با حضور گسترده گردشگران خارجی مواجه هستیم.

مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی کشور بیان کرد: با توجه به این موضوع، استاندارد سازی هرچه بهتر فرآیند خدمات‌رسانی در واحدهای اقامتی به ویژه رزرواسیون واحدهای اقامتی که در عین حال  خود به نوعی تبلیغ مناسبی از چهره ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر افزایش میزان رضایتمندی گردشگران از اقامت در ایران منجر به افزایش گردشگر در کشور می‌شود.

همزمان با حضور مدیرکل نظارت سازمان میراث فرهنگی کشور در اصفهان واحدهاتی اقامتی 4  و 5 ستاره استان توسط وی و کارشناسان این حوزه مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید مدیران واحدهای اقامتی استان و مسئولان نظارت به بحث و تبادل نظر در باره مسائل و مشکلات حوزه گردشگری استان پرداختند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین