|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۳۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کنگره بزرگ گرامیداشت ۴۰۰ شهید امور تربیتی کشور خبر داد.
 مهدی علی‌اکبر زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان سمنان اظهار داشت: این کنگره روز پنج شنبه هفتم اسفندماه امسال و به مناسبت فرارسیدن هفته امور تربیتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مکان برگزاری این کنگره افزود: کنگره بزرگ گرامیداشت 400 شهید امور تربیتی کشور در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش این برای نخستین بار است که کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی در کشور برگزار خواهد شد.

علی‌اکبر زاده از حضور بیش از 800 نفر از خانواده‌های شهدای امور تربیتی کشور در این کنگره بزرگداشت خبر داد و گفت: والدین، برادران و خواهران و فرزندان شهدای امور تربیتب در این کنگره حضور دارند.

وی عنوان کرد: با تلاش سازمان‌های دانش‌آموزی استان‌های سراسر کشور زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای امور تربیتی جمع‌آوری شده و کتاب سه جلدی آن در روز برگزاری این کنگره رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این کتاب در شمارگان سه هزار جلد منتشر خواهد شد افزود: این کتاب به همه 800 نفر حاضر در این همایش اهدا می‌شود.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد: بیش از پنج هزارمعلم، مربی و فرهنگی شهید جان خود را نثار انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند که لازم است تا وصیت‌نامه آنان مرور شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین