|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره کل ارشاد مازندران رضایت کامل داشت.
به گزارش روابط عمومی ارشاد مازندران مراسم تودیع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز شنبه با حضور، مدیرکل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام ' عباسعلی ابراهیمی ' که مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را عهده دار بوده، امروز از این سمت خداحافظی کرد.

' محمدمهدی احمدی ' مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با قدردانی از زحمات حجت الاسلام ابراهیمی از وی به عنوان یک مدیرکل برجسته در کشور یاد و تعامل وی با وزارت ارشاد را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: امیدواریم حجت الاسلام ابراهیمی در سنگرهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران همچون دوران مدیریت خود در ارشاد مازندران، اثرگذار باشند.

وی همچنین با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رضایت کامل دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه موعد بازنشستگی حجت الاسلام ابراهیمی فرا رسیده بود و وی از دستگاهی دیگر به ارشاد مامور شده بود،بنا به درخواست خودشان و برای سهولت امور اداری ، ماه های پایانی خدمت را در دستگاه مبداء سپری خواهد کرد.

وی افزود:در وزارت ارشاد سابقه ندارد که وزیر برای مراسم تودیع مقام مسئولی را اعزام کند.اما در مازندران دکتر جنتی برای تجلیل از عملکرد حجت الاسلام ابراهیمی وبه احترام ایشان مراسم تودیع را نیزمورد اهمیت قرارداد.

عباسعلی ابراهیمی نیز در این مراسم گفت: ما همه از این انقلاب و برکات آن خوشنودیم و به خود می بالیم که تحت ولایت امر مقام معظم رهبری مد ظله العالی به این کشور و مردم عزیزش خدمت می کنیم.

وی افزود: جایگاه خدمت به مردم به ویژه جامعه فرهنگ و هنر خیلی والاتر از کلام است و بنده در تمام مدت خدمتم در این سنگر کوشیدم به بهترین شکل ممکن در خدمت دوستان باشم .

ابراهیمی همچنین با اشاره به برخی کمبودها در حوزه ی اقتصادی اذعان داشت: علیرغم تمام سختی هایی که همه هنرمندان و اهالی فرهنگ آن ها را می دانند، سعی کردیم فعالیت هایی در خور شأن فرهنگ و هنر این مرز و بوم رقم بزنیم و توانستیم با خاطری رضایتمند ، فعالیت های قابل توجهی در سطوح ملی و بین المللی شاهد باشیم.

ابراهیمی همچنین خاطرنشان ساخت: ما همه باید با همدلی و دلسوزی در راستای پیشبرد فرهنگ و هنر در استان بکوشیم و بنده در هر سنگری که بعد از این فعالیت کنم، کماکان هر زمان که در حوزه فرهنگ و هنر نیاز به همراهی بود، با جان و دل حاضر به ارائه مشاوره و همکاری هستم.

در این مراسم ' سیداسماعیل احمدی ' معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معارفه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین