|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
معاون صدا با اعلام اینکه تا پایان سال چهار شبکه به رادیو اضافه خواهد شد، گفت: به صورت آزمایشی شبکه خانواده را شروع کرده‌ایم، شبکه لبخند هست، شبکه کتاب هم راه‌اندازی کرده‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان سال شبکه کودک و نوجوان نیز اضافه شود.
محمد حسین صوفی درباره امکان تاسیس شبکه‌های جدید رادیویی با توجه به وضعیت فعلی بودجه در صداوسیما، اظهار کرد: حتما مشکلات و تزریقات مالی همه بخش‌های سازمان را متاثر می‌کند اما با توجه به اینکه دنیا، دنیای رسانه است و مردم انتظار دارند مستمرا برنامه‌های نو، متناسب با سلیقه‌شان بشنوند و در مجموعه برنامه‌های موجود، انتخاب مناسب داشته باشند، طبیعی است که از دست‌اندرکاران رسانه توقع داشته باشند که نسبت به افزایش برنامه اقدام کنند.

محمد حسین صوفی تصریح کرد: با تمام فشارهایی که تحمل می‌کنیم در تلاشیم با مدیریت بهتر، استفاده از اعتبارات و برنامه‌های موجود به تعبیری شبکه‌های جدید مدیریت بر داشته‌هایمان را عملی کنیم.

او تاکید کرد: به تعبیری تا پایان سال چهار شبکه به شبکه ها اضافه خواهد شد.

معاون صدا در پایان با اشاره به تسهیلات دولت و مجلس در قبال صداوسیما، اظهار کرد: امیدواریم دولت محترم و مجلس محترم تسهیلات بیشتری برای صدا و سیما فراهم کنند تا پاسخگوی توقعات مردم باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین