صوفی در اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیو جوان:
کد خبر: ۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
مراسم اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیویی جوان با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، بهنام احمدپور مدیر رادیو جوان و هنرمندانی از جمله رضا رویگری، بهنام تشکر، و...برگزار شد.
این مراسم  با حضور مخاطبان رادیوجوان و جمعی از شرکت‌کنندگان سومین مسابقه طنز جوان برگزار شد. بهنام تشکر بازیگر سریال ساختمان پزشکان، بزرگمهر حسین‌پور سردبیر هفته نامه چهلچراغ و امیرمهدی ژوله نویسنده شب های برره اعضای هیئت داوران را تشکیل می دادند و این  آثار از میان هزار و 473 نفر انتخاب شده بودند.

بر اساس این گزارش، برنامه «توپ» رادیو جوان که هشت سال است به روی آنتن می‌رود، میزبان این مسابقه بود و شرکت‌کنندگان در آن اثرات خود را در قالب گزارش، اجرای نمایش طنز، نمایشنامه رادیویی و شعر ارائه دادند. از میان این آثار، بشیر اسماعیلی به عنوان نفر سوم، وصال روزبهی نفر دوم و فریبا زمانی به عنوان نفر اول برگزیده شدند.

در حاشیه این مراسم محمدرضا صوفی معاون صدا در خصوص چگونگی پرداخت رادیو به مسأله طنز گفت: خوشبختانه  سالهاست رادیو رویکرد افزایش برنامه های طنز را در دستور کار خود به خصوص طی 4 سال گذشته  قرار داده است. طی این مدت همایش ها و جشنواره های مختلف اتخاذ شد و متناسب با آن سیاست ها رویکرد برنامه های رادیو به سمت افزایش برنامه های طنز پیش رفت. الان اکثر شبکه های رادیویی دارای برنامه های طنز به ویژه در انتهای هفته هستند. امروز ما سومین جشنواره طنز را برای رادیو جوان برگزار کردیم؛ البته طی یک ماه گذشته هم همایش هم اندیشی طنز را برگزار کردیم که در آنجا پیرامون افزایش کمی و کیفی برنامه های رادیو لحاظ شد.

معاون صدا ادامه داد: راه اندازی رادیو«لبخند» در دستور کار ماست که به صورت آزمایشی کار خودش را شروع کرده و احتمالا امسال و در سال آینده باز هم شاهد افزایش برنامه های طنز در شبکه ها به خصوص در شبکه هایی که با مخاطب عمومی ارتباط بیشتری دارد، هستیم. شبکه تهران، شبکه فصلی و شبکه ایران از جمله این شبکه ها هستند. شبکه دیگری به نام «خانواده» طی چند روز آینده کار خودش را شروع می کند که علاوه بر برنامه های جدی، به برنامه شادی آفرین و طنز هم می پردازد.

صوفی درباره احتمال افزایش شبکه ها تا پایان سال عنوان کرد: شبکه کتاب، لبخند و خانواده به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و شروع خواهند کرد و در آینده ای نزدیک شبکه کودک و نوجوان کار خودش را آغاز می کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین