|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۳۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
وی بیان کرد: به نظر من بعضی از افراد صرفا برای اینکه در برنامه تلویزیونی دیده شوند حاضرند که هر حرفی را به زبان بیاورند که این موضوع جای تاسف دارد.
مبین میردورقی  درباره صحبت های انجام شده در برنامه 90 اظهار داشت: بهتر است بگویم فردی که به عنوان پیشکسوت سپاهان در برنامه 90 معرفی کردند این شخص به هیچ عنوان مربی من نبوده است و اینکه گفته می شود من در رده جوانان و امید تیم الف نبوده ام نیز کذب محض است چرا که من در رده جوانان و تیم  امید الف جزو بازیکنان اصلی بودم حتی درباره این مساله نیز کارت سازمان لیگ و فیلم بازی‌های  من نیز موجود خواهد بود.

وی بیان کرد: به نظر من بعضی از افراد صرفا برای اینکه در برنامه تلویزیونی دیده شوند حاضرند که هر حرفی را به زبان بیاورند که این موضوع جای تاسف دارد.

میردورقی درباره اظهارات شاه محمدی در برنامه 90 نیز عنوان کرد: در مورد فردی که مربی یکی از تیم های پایه پرسپولیس بوده باید بگویم که تا قبل از حضور در این برنامه 90 فکر می کردم وی حداقل از نظر معرف زبان زد باشد اما بعد از دیدن مصاحبه او متوجه شدم که شاه محمدی در خراب کردن و تخریب شخصیتی نیز توانایی و مهارت لازم را ندارد.

دورقی تصریح کرد: بهتر است بگویم که من در ابتدای حضورت در فوتبال در تیم پیکان بازیکن خوبی بوده ام و نکته قابل توجه این است که  من در  تیم سایپا نیز بازی انجام ندادم و با توجه به شرایط سنی که من دارم اصلا نمی‌توانم برای تیم امید بازی کنم و یکی از خنده دار ترین حرف‌هایی که شاه محمدی عنوان کرده این است که من به جای کمندانی آمدم و باعث شدم که این بازیکن به تیم ساپیا برود و در نهایت باید بگویم با این داستان‌هایی که وی عنوان کرد بیشتر شبیه فیلم‌های هندی بود که این مسئله تعجب همگام را دربرداشت.

بازیکن تیم پرسپولیس بیان کرد: در حال حاضر میلاد کمندانی بازیکن تیم پرسپولیس است و در رختکن نیز کمد لباس‌هایش دقیقا روبروی کمد من است و هر روز او را می بینم و نکته قابل توجه این است که کمندانی  سهمیه امید است و اصلا پست بازی‌اش در زمین نیز با من متفاوت است به همین خاطر عنوان این مسائل برای منت جای سوال دارد که چرا این فرد این کار را انجام می دهد!! در کل از چنین مربی که حتی نمی‌داند بازیکنش در چه تیمی بازی می کند بیشتر از این هم نباید انتظار داشت و از طرفی دیگر از مربی که تیمش با تیم اول جدول 20 امتیاز فاصله دارد و از حریف‌هایش 5 تا،5 تا گل می خورد توقعی بیشتر از این ندارم که اینگونه صحبت‌ها را به زبان می آورد.

وی افزود: زمانی که شاه محمدی در تیم پیکان بود تنها کار مثبتی که انجام می داد این بود که یک حرفی را در جمع می زد و موجبات شادی دیگران را فراهم می کرد و به نظر من این فرد برای همگان شناخته شده است و از این بابت خوشحال هستم که وی مرا تایید نکرده و برای من جای سوال دارد که این آقا چطور درباره من نظر فنی داده است و در کل برای افرادی که نان به نرخ روز خور هستند متاسفم.

وی تصریح کرد: بهتر است بگویم در برنامه دیشب 90 تمام صحبت‌های مجری برنامه با کنایه و بی اساس بود و به نظر من در برنامه ای که میلیون‌ها بیننده دارد ضعف شخصیتی خودش را به همه نشان داد چرا که نباید در این برنامه ها به افراد توهین شود.

وی عنوان کرد: تمام توانایی‌هایم را در مستطیل سبز به همه نشان خواهم داد و این انتظار می رود که دیگر شاهد این بی عدالتی‌ها در فوتبال نباشیم و  امیدوارم به لطف پرودگار و با تلاش‌های مضاعف بتوانم  به جایی که شایسته من است برسم.

میردورقی افزود: با صراحت می گویم که بهتر است رزومه مرا از افرادی چون کاظمی، چرخابی و زاغی نژاد بپرسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین