|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی 10 ماه گذشته امسال به دلیل اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی این سازمان بهترین عملکرد را نسبت به سالهای پیش داشته است.
'سیدتقی نوربخش' روز دوشنبه در مراسم پایانی 'شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور' در مشهد استقراض از بانکها، بدهیهای معوق به داروخانه ها، پزشکان و مراکز درمانی را میراث مدیران سابق سازمان تامین اجتماعی ذکر و بیان کرد: این سازمان را با 700 هزار میلیارد ریال بدهی و 50 هزار میلیارد ریال کسری بودجه تحویل گرفتم.

وی افزود: ظرف 10 ماه گذشته 33 هزار میلیارد ریال در هر ماه تجهیز منابع در سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاده و به تعهدات درازمدت هم بدون حتی یک روز تاخیر عمل شده است.

39 میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت ایران زیر پوشش 21 نوع خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند. همچنین ماهیانه 22 هزار میلیارد ریال مستمری به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور پرداخت می شود.

خدمات مستقیم بهداشتی و درمانی این سازمان نیز در 81 بیمارستان و 240 پلی کلینیک تامین اجتماعی در سطح کشور به بیمه شدگان رائه می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین چرخش مالی این نهاد را 900 هزار میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: همین که سازمان به رغم تحریمهای بین المللی و عدم کمک دولت پاسخگوی مخاطب خود بوده و در عملکردش رشد داشته باشد موفقیت بزرگی است.

وی گفت: امسال در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان انقلاب اسلامی مواجه بودیم که با تکیه بر عزت، شرف و استقلال ملت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب سرافراز شده ایم.

نوربخش در ادامه اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد اجتماعی است که مجموعه فرهنگی آن از مهمترین اصول و تولید امنیت اجتماعی مهمترین هدف آن می باشد.

وی افزود: نیمی از جمعیت کشور عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند که بخش عمده ای از آنان مجاهدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشند و اگر رشادتهای این قشر نبود امروز امنیت اجتماعی شامل حالمان نمی شد.

رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان تاکنون در فرهنگ عمومی موثر بوده و با توجه به اهمیت این مقوله معاونت فرهنگی اجتماعی را در این نهاد راه اندازی کردیم.

وی افزود: برند این سازمان اعتماد مردم است و اگر اعتماد مردم را از دست بدهیم سرمایه سازمان تامین اجتماعی از بین می رود لذا کسی که بانی چنین امری باشد به واقع خائن است.

شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی با حضور 286 نفر از کارکنان زن و مرد این سازمان شامل 125 نفر زن و 145 نفر مرد با معرفی نفرات برتر در مشهد پایان یافت.

در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز برگزار شد 27 نفر شامل 15 مرد و 12 زن در پنج رشته قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم قرآن کریم حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین