کد خبر: ۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران افتتاح هتل بیمارستان هلال ایران را فرصتی برای تحکمی روابط با ملت‌های همسایه خواند و از تشکیل کمیته توریسم درمانی خبر داد.
 مسعود حبیبی مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در مراسم افتتاح هتل بیمارستان هلال احمر ایران که عصر امروز (یکشنبه) در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران برگزار شد، این مجتمع دارویی و درمانی را یکی از بزرگترین مراکز درمانی در کشور خواند و اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های انجام شده در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران می‌توان به ایجاد مرکز تخصصی و فوق تخصص پزشکی، مرکز درمان ناباروری، دیالیز، پوست ومو، ارتوپدی، مرکز پایش سلامت و مرکز درمان بیماران خارجی اشاره کرد.
وی تاکید کرد: در سال 90 در برنامه‌ریزی‌های چشم انداز مجتمع دارویی درمانی توسعه و ارتقای این مجتمع مدنظر بوده که در این زمینه گام اول تقویت و ارتقای چشم پزشکی بود که از تعداد 4درمانگاه به 8درمانگاه ارتقا یافت و همچنین بحث تاسیس مرکز درمان ناباروری که در شهریور سال 92 راه اندازی شد ودر حال حاضر با هدایت پژوهشگاه رویان فعالیت می‌کند گامی دیگر بوده و این در حالی است که از سال گذشته بالغ بر 3هزار زوج به این مرکز ناباروری مراجعه کردند که پاسخگوی 39 درصد ضریب درمان بود.
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ایران گفت: یکی از فعالیت‌هایی که در جهت ارتقای مجتمع دارویی درمانی مورد توجه است درمان بیماران خارجی بوده که در بهمن ماه سال گذشته در این مرکز شروع به  کار کرد.
وی از تشکیل کمیته توریسم درمانی خبر داد و افزود: افتتاح هتل بیمارستان هلال ایران فرصتی برای تحکیم ارتباط با ملت‌های همسایه محسوب شده و می‌تواند با عنایت مسئولان مربوطه ارتقا یابد.
حبیبی در پایان تصریح  کرد: در این هتل بیمارستان بسته‌های اقامتی به صورت کامل به بیماران ارائه شده و با توجه به پتانسیل بالایی که این مجتمع دارویی درمانی دارد در تلاش هستیم که ساماندهی مناسب برای درمان این بیماران انجام شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین