|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۷۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
دولت دوم خردادی آنها، در خط امامین انقلاب نبود و سکولاریزاسیون را دنبال می‌کرد. هزاران مدیر خدوم را برکنار کرد با این اتهام که مفهوم دوم خردادی را درک نکردند!! و به جای آنها عناصر اصلاح‌طلب را گذاشت و کوشید با آمریکا روابط داشته باشد ولی نتوانست.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در نامه ای به روزنامه شرق نوشته است: جریان اصلاحات و لیبرال‌ها در دوران جنگ تحمیلی همیشه ساز مخالف می‌زدند. با فتح خرمشهر آنها اصرار داشتند امام آتش‌بس را بپذیرد و قوای صدام در سرزمین‌های اشغالی ایران باقی بماند و امام فرمود تا یک وجب از خاک ایران در اشغال قوای صدام است آتش‌بس معنایی ندارد.

جریان اصلاحات در ۸ سال دفاع مقدس یک شهید ندارد و به گواهی نشریاتش از جمله خبرنامه‌هایش همواره مواضع منفی داشته است. عناصر متعددی از این جریان اکنون در آمریکا و اروپا و در نقش اپوزیسیون و مخالف نظام اسلام هستند. دولت دوم خردادی آنها، در خط امامین انقلاب نبود و سکولاریزاسیون را دنبال می‌کرد. هزاران مدیر خدوم را برکنار کرد با این اتهام که مفهوم دوم خردادی را درک نکردند!! و به جای آنها عناصر اصلاح‌طلب را گذاشت و کوشید با آمریکا روابط داشته باشد ولی نتوانست.

در خاطرات ۱۳۷۹ آقای هاشمی واقعیت‌های دولت دوم خردادی آشکار است و حالا شما تصور می‌کنید ملت فراموش کرده که دولت دوم خردادی چه مشکلاتی پدید آورد و آن دولت را موفق می‌نامید! انتخابات مجلس ششم در این دوران رخ داد که در خاطرات مرحوم هاشمی‌رفسنجانی مشکلات و دخالت آن دولت در انتخابات مجلس بیان شده است و بالاخره شورای نگهبان آن انتخابات را باطل کرد لکن دولت دوم خردادی به مقابله برخاست و مقام معظم رهبری به شورای نگهبان فرمود بررسی صندوق‌ها را متوقف و انتخابات را تأیید مصلحتی کند و این کار شد ولی در مجلس ششم آن مشکلات و مسائل ناهنجار پیش آمد و مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد به فردی رأی دادند که مخالف جدی اصلاح‌طلبان دوم خردادی بود و در انتخابات مجلس هفتم دربست به فهرست مقابل اصلاح‌طلبان رأی دادند.

سپس دولت اصلاح‌طلبان اعتدالی بر سر کار آمد که مشکلات تورم، گرانی چندین برابر ارز و مسکن و مایحتاج مردم و چاپ اسکناس و افزایش بدهی‌های دولت به گونه‌ای شد که دولت آقای رئیسی نمی‌تواند به این زودی‌ها آنها را به قیمت عادی و قابل قبول برگرداند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین