کد خبر: ۳۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه 1+5 به خواسته به حق ملت ایران و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارد و موانع را برطرف کند.
حجت اسلام موسی احمدی شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر افزود:با تمهیدات اتخاذ شده امید است مذاکره هسته ای به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

وی یادآورشد: با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اما موفقیت و دستاوردهای نظام چشمگیر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اینک دولت بالنده و پرشتاب مسیر توسعه و رشد را در پیش گرفته است و دستاوردهای مختلفی برای نظام حاصل شده است.

وی ادامه داد: در کنار توسعه صنعت نفت در شهرستان کنگان استان بوشهر که از دستاوردهای نظام است در سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان در فروردین ماه سال 90 نیز برکات بسیاری مترتب کنگان شده است که با گذشت سه سال همچنان افتتاح پروژه هایی از محل اعتبار این سفر کام مردم را شیرین می کند.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف اسکله تجاری کنگان و اشتغال نیروهای بومی درطرح های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

کنگان در فاصله 220 کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین