|
|
امروز: يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۳۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
مسئول دبیر خانه شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور گفت: ما باید تمام تلاش خود را در راستای توانمندسازی هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه کشور انجام دهیم و در این راستا گام برداریم
مسئول دبیر خانه شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز در سفر دو روزه به استان قزوین با جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام  سیدعبدالفتاح نواب در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه تهدیدها و تحریم‌ها توانسته در مقابل تمام بدخواهان و زورگویی‌های اجانب و بیگانگان با اقتدار ایستادگی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز 36 سال از عمر این نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد و این ایران سرافراز در تمام عرصه‎های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با تأکید بر توانمندسازی حوزه‌های بیان کرد: توانمندسازی هرچه بیشتر حوزه‌ها و برنامه‎ریزی در راستای مقابله با تهاجم همه‌جانبه دشمنان و تقویت و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی از جمله اهداف این نهاد است.

مسئول دبیر خانه شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری دقت زیادی در رابطه با حوزه‌های علمیه دارند و ایشان تاکید می‌کنند که حوزه باید دنبال تربیت فقیه باشد.

آماده‌سازی بسترهای مناسب برای تحصیل طلبه‌ها

حجت‌الاسلام سیدموسی ابراهیمی مدیر حوزه علمیه برادران قزوین نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی مدارس علمیه استان گفت: با همت و تلاش تمام مجموعه، امروز حوزه‎ علمیه قزوین از سطح علمی خوبی برخوردار است و از اساتید برجسته‌ای بهره می‌برد.

وی بیان کرد: ما باید شرایط مناسب را برای تحصیل طلبه‌ها فراهم کنیم و اگر مباحث دینی در جامعه گسترش یابد از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌شود که این بسیار ارزشمند است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین