|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
کد خبر: ۳۶۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
سخنگوی وزارت صنعت این موضوع را به ایسنا گفته است. ۹۳۰ هزار نفر برای طرح خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند. در این طرح، ۹ شرکت خودروساز داخلی با ۵۱ مدل خودروی مختلف برای خریداران شرکت کننده در نظر گرفته شده‌اند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قرعه‌کشی‌های نوبت‌دهی خودروهای داخلی تا پایان فروردین ماه یا نهایتا هفته ابتدایی اردیبهشت ماه، انجام خواهد شد. پس از مشخص شدن نوبت‌ها، سامانه بازگشایی و افراد می‌توانند از زمان تخصیص خودروی خود مطلع شوند؛ در همان زمان امکان ویرایش اطلاعات یا حتی تغییر نوع خودرو فراهم خواهد بود و متقاضایان می‌توانند نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ سخنگوی وزارت صنعت این موضوع را به ایسنا گفته است. ۹۳۰ هزار نفر برای طرح خودروهای داخلی ثبت نام کرده اند. در این طرح، ۹ شرکت خودروساز داخلی با ۵۱ مدل خودروی مختلف برای خریداران شرکت کننده در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح، بدون قرعه کشی، خودرو به تمامی متقاضیان تخصیص داده می‌شود و ۵۰ درصد از تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح، به مادران مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص داده خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین