|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۳۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
رئیس مجلس شورای اسلامی: امسال بودجه مناسبی در مجلس طراحی شد که به وزارت بهداشت داده شود، اقدامی که از سوی مجلس برای وزارت بهداشت صورت گرفت نمونه بودو سرمایه گذاری سنگین بود تا شرایط درمانی در کشورمناسب شود.
علی لاریجانی عصر امروز در مراسم افتتاح بخش زنان و زایمان و آیین کلنگ‌زنی پلی کلینیک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت مسئله بهداشت اظهار داشت: دولت فعلی به مسئله بهداشت توجه خاصی دارد که قابل تقدیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته وضع درمانی کشور مناسب نبود که امسال بودجه مناسبی در مجلس طراحی شد که به وزارت بهداشت داده شود، اقدامی که از سوی مجلس برای وزارت بهداشت صورت گر فت نمونه بودو سرمایه گذاری سنگین بود تا شرایط درمانی در کشورمناسب شود.

لاریجانی با بیان اینکه مسئله بهداشت در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بیان کرد: امسال هم بودجه حمایتی را خواهیم داشت چون موضوع بهداشت برای کشور مهم و اساسی است.

رئیس قوه مقننه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط خیران در بخش سلامت عنوان کرد: آقای خلیلیان که از خیران بخش سلامت است تلاش کرد و خیران را برای ساخت بیمارستان 800 تختخوابی دعوت کرد که این حرکت نشان داد که خیران همتی بلند دارند و می‌توانند کارهای بزرگی را در قم انجام دهند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که در حال انجام است بیمارستانی است که زمین آن مهیا شده است و بنده هم در این زمینه با یکی از بانک‌ها صحبت‌هایی انجام دادم تا در این زمینه سرمایه گذاری انجام شود چون قصد داریم که با احداث بیمارستانی 1000 تخت خوابی کاری ماندگار در قم انجام شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین