|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از فعالیت نزدیک به سه هزار و 200 کتابخانه عمومی در کشور خبر داد.
'محمد الهیاری' روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد کتابخانه در مناطق شهری و روستایی استان های مختلف کشور فعالیت دارند.

وی ایجاد و توسعه کتابخانه ها را در ارتقا فرهنگ کتابخوانی مهم دانست و افزود: تمام تلاش نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارتقا کمی و کیفی کتابخانه های موجود برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن پیشرفت کار ساخت کتابخانه مرکزی ایلام تاکید کرد: این طرح در راستای خدمات دهی به حوزه کتابخوانی می تواند نقش موثری در افزایش سرانه مطالعه داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام نیز در این بازدید گفت: عملیات ساخت کتابخانه مرکزی ایلام سال 80 در زمینی به وسعت سه هزار و 500 متر و زیر بنایی بالغ بر پنج هزار و 710 متر مربع آغاز شد.

'علی حیدر مظفری' افزود: تاکنون برای اجرای مراحل نخست و دوم این طرح 56 میلیارد و 470 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این کتابخانه مجهز به آمفی تئاتر، سالن مطالعه، مخزن کتاب و فضای اداری است.

وی اضافه کرد: انجام عملیات تاسیسات برقی و مکانیکی (هواساز - چیلر - موتورخانه - آسانسور و همچنین تکمیل نازک کاری داخلی و نمای خارجی ساختمان) در این مرحله ادامه دارد و مجموع پیشرفت فیزیکی تاکنون به 88 درصد رسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین