|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۳۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
در سومین بازی مرحله 1/4 جام ملت های آسیا، ایران به مصاف عراق رفت. که در نهایت از گردونه رقابت ها در ضربات پنالتی از جام ملت های آسیا حذف شد.
عراق نیمه اول را خوب آغاز کرد و برای دقایقی بازی را در اختیار گرفت ولی بازیکنان ایران بازی را از عراق پس گرفتند و عراق را متحمل فشار کردند ولی با خط دفاعی مستحکم عراق برخورد کردند ولی با بیشتر کردن فشار روی دروازه عراق، اران توانست روی سانتر زیبای ووریا غفوری توسط سردار آزمون در دقیقه 24 به گل برسد و در دقایق پایانی، تیم ملی عراق حملاتی را روی دروازه ایران طراحی کرد ولی روی درخشش علیرضا حقیقی دروازبان ایران، حملات عراق به گل تبدیل نشد. در دقایق پایانی مهردارد پولادی از بازی اخراج شد. گفتنی است که پولادی در دقیقه 22 روی خطایی که انجام داد بازی بعد را از دست داده بود و در دقایق پایانی نیمه اول روی دروازبان عراق مرتکب خطا شد و روی حرکت غیر فوتبالی از بازی اخراج شد.

نیمه دوم

عراق ابتدای نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و فشار را روی دروازه به شدت افزایش داد که مدافعان تیم ملی ایران در برابر مهاجمان تیم ملی عراق ایستادگی کردند و در لحظاتی از بازی حملاتی را ترتیب دادند که موفق به گل زنی نشدند تا در دقیقه 56 احمد یاسین روی اشتباهات تیم ملی موفق به گل زنی شد. عراق که بازی را به تساوی کشیده بود، ایران را متحمل فشار زیادی کرد و بعد از دقایقی که ایران زیر فشار بود حملاتی را طراحی کرد ولی روی بی دقتی بازیکنان ایران موقعیت ها یکی پس از دیگری دست رفت. بازیکنان ایران در دقیقه 89 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نتونست از آن استفاده کند.

نیمه اول وقت اضافه

عراق نیمه اول وقت اضافه را طوفانی آغاز کرد وفشار زیادی را به ایران متحمل کرد ودر همان دقایق ابتدایی در دقیقه 93توسط یونس محمود موفق به گل زنی شد و دو یک از ایران پیش افتاد. ایران در بر خلاف جهت بازی توسط پورعلی گنجی در دقیقه113 به گل رسید و نیمه اول وقت اضافه بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

نیمه دوم وقت اضافه

عراق نیمه دوم وقت اضافه را خوب آغاز کرد و توانست دردقیقه 116توسط ضرغام اسماعیل از نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کند. ایران فشار را رفته رفته بازی زیاد کرد تا ایران روی شروع مجدد تیموریان، توسط رضا قوچان نژاد در دقیقه 119 به گل رسید و بازی در 120 با حساب سه بر سه به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشید.

اولین پنالتی را ایران و عراق از دست دادند و پنالتی دوم را پور علی گنجی به گل تبدیل کرد و عراق هم دومین پنالی عراق را گل کرد. جواد نکونان پنالی سوم ایران را به گل تبدیل کرد. ضرغام اسماعیل پنالتی سوم عراق را گل کرد. ایران پنالتی چهارم را توسط سید جلال حسینی گل کرد و عراق هم به سختی پنالتی چهارم را به گل تبدیل کرد. ووریا غفوری برای پنجمین بار پنالتی ایران را گل کرد. عراق نیز پنالتی پنجمش را گل کرد. پنالتی ششم را جهان بخش به گل تبدیل کرد. پنالتی هفتم ایران را تیموریان به گل تبدیل کرد. عراق پنالتی ششم و هفتم را به گل تبدیل کردند. وحید امیری پنالتی هشتم را از دست داد تا عراق با گل کردن پنالتی آخر خود پیروز این دیدار شود و باید در مرحله بعد به مصاف کره جنوبی برود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
هی برین به این عربا کمک کنید هی پولای مارو بدین تا بیشتر حقمونو بخورن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین