|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۳۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر طوری رفتار کنند که مردم، اعمال آنان را گویاتر از سخنانشان ببینند و آنان را درکنار و نه در مقابل خود احساس کنند.
از ارتش، همایش یکروزه امر به معروف و نهی از منکر روز پنجشنبه با شرکت جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد ارتش در مسجد امام خمینی(ره) این ستاد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام« عباسعلی فراتی» امر به معروف و نهی از منکر را از ضروریات ایمان و رستگاری در جامعه دانست و افزود: به همان اندازه که این فریضه باعث رستگاری انسان می شود؛ دست کشیدن از نهی از منکر و بی‏اعتنایی به رواج منکرات نیز جامعه را به سمت تباهی سوق می دهد.

وی به شیوه های گوناگون امر به معروف و نهی از منکر اشاره و درباره دوام و اثرگذاری هر چه بهتر این فریضه مهم ادامه داد: باید آمران به معروف و ناهیان از منکر طوری رفتار کنند که مردم، اعمال آنان را گویاتر از سخنانشان ببینند تا در نهایت آنان را درکنار نه در مقابل خود حس کنند.

فراتی با استناد به بخشی از سخنان استاد شهید مرتضی مطهری، عنصر امر به معروف و نهی از منکر را عامل جاودانه شدن قیام کربلا برشمرد و به جمله ای از حضرت علی (ع) در این باره اشاره کرد.

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران با تاکید بر ضرورت گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: امروز اجرای شایسته فریضه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی در سطح ارتش و سایر نیروهای مسلح، نتایج ارزشمند و اثربخشی به همراه داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین