|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۹
هفت تیم از نه تیم عربی حذف شدند
کد خبر: ۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
گفتنی است در حالی هفت تیم عربی از نه تیم شرکت کننده حذف می شوند؛ که به دلیل حضور سه تیم عربی در گروه های D و C امکان حذف دو تیم عربی دیگر غیر ممکن می شد!!
"گروه ورزش تدبیر و امید"- بازیهای فوتبال جام ملتهای آسیا در حالی آغاز شد که از میان 16 تیم حاضر در بازیها 9 تیم  متعلق به کشور های عربی بودند!

به گزارش گروه ورزش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید این البته فقط آغاز ماجرا بود زیرا دیری نپایید تا در همان مرحله گروهی طی یک سری اتفاق تلخ برای اعراب این تیم ها یک به یک از سعود بازماندند.

با شکست تحقیر آمیز دیروز عربستان در برابر ازبکستان عملا تکلیف تمامی تیم های عربی حذف شده مشخص گردید.

گفتنی است در حالی هفت تیم عربی از نه تیم شرکت کننده حذف می شوند؛ که به دلیل حضور سه تیم عربی در گروه های D   و C   امکان حذف دو تیم عربی دیگر غیر ممکن می شد!!


 
در گروه A  کویت و عمان به سادگی در برابر استرالیا و کره جنوبی متوقف شدند و از صعود باز ماندند.

در گروه B  ناباورانه تنها تیم عرب گروه یعنی عربستان در مقابل ازبکستان متوقف شد تا چین به همراه ازبکستان صعود کند.

در گروه C   از میان چهار تیم،  سه  تیم متعلق به کشورهای عربی بودند و به ناچار یکی یعنی امارات در کنار ایران صعود کرد و قطر و بحرین به سادگی حذف شدند.

و از همه اسفناک تر وضعیت اعراب در گروه D  است که علیرغم حضور سه تیم عربی و صعود ناگزیر یکی از آنها اما تا کنون هر دو تیم عراق و اردن سه امتیازی هستند و تنها یک بازی خود در برابر تیم بسیار ضعیف  فلسطین را برده اند و  تکلیف تیم صعود کننده در جدول این گروه به بازی نهایی دو تیم عراق و اردن بستگی خواهد داشت.

به این ترتیب از میان نه تیم عربی هفت عدد در حلی حذف می شوند که امکان حذف بیش از هفت تیم عربی اصلا وجود نداشت. کارشناسان بر این باورند که دوران درخشش تیم های عربی در فوتبال آسیا رو به پایان است و این تیم ها در آینده نزدیک نتایج خوبی بدست نخواهند آورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین