کد خبر: ۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
نیک‌منش،‌ داماد علی معلم دامغانی از ترخیص وی حداکثر تا آخر هفته جاری از بیمارستان مهر خبر داد و گفت:‌ وضعیت جسمی تا حدود بسیاری بهبود پیدا کرده است.
نیک‌منش داماد علی معلم دامغانی رئیس فرهنگستان هنر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌،  با اشاره به بهبود نسبی وضعیت معلم گفت:  هر چه از روزی که وی دچار سکته مغزی شد،‌ فاصله می‌گیریم،‌  وضعیت جسمی بهبود بیشتری پیدا می‌کند،‌ در طول این یک هفته فیزیوتراپی و اقدامات دارویی در حال انجام بوده که کمک بسیاری به بهبود نسبی کرده است.
 
وی افزود:  اقدامات درمانی و دارویی تا زمانی که وضعیت به حالت سابق بازگردد ادامه دارد. در بیماران با ضایعات مغزی دوره درمان 2 تا 3 ماه ادامه دارد،‌ اما دوره اصلی درمان در همان 2 تا 3 هفته نخست است. بنابراین پس از مرخص شدن از بیمارستان هم‌چنان فیزیوتراپی‌ها ادامه خواهد داشت.
 
نیک‌منش گفت: هم‌اکنون مشکلاتی هم‌چنان د رتکلم و کنترل سمت چپ بدن وجود دارد،‌  البته مشکلات به وجود آمده در پای سمت چب تا حدود بسیاری رفع شده ولی مشکلات دست هم‌چنان پابرجاست.
 
وی که خود از پزشکان بیمارستان شهدای تجریش است،‌ گفت:‌طی روزهای اخیر داروهای تزریقی با آزمایشات تنظیم شده است‌، بنابراین به احتمال بسیار اگر وضعیت درمان بههمین شیوه ادامه پیدا کند،‌ حداکثر تا پایان هفته آقای معلم از بیمارستان مرخص خواهد شد.
 
نیک‌منش در پایان از عیادت مجتبی مطهری‌، سراج و جمعی دیگر از هنرمندان از علی معلم دامغانی در بیمارستان مهر طی روزهای گذشته خبر داد.
 
علی معلم دامغانی رئیس فرهنگستان هنر و شاعر از جمعه 21 تیر به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین