|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۳۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
به نظر مي رسد خبرنگار اين برنامه نه تنها هيچگونه عرقي به محصولات كشور و توليدات داخلي ندارد بلكه به صورت تعمدي اقدام به تخريب محصولات اين صنعت مهم و استراتژيك كه حاصل دسترنج چندين هزار كارگر و مهندس ايراني است مي كند.
پنجشنبه شب گذشته گزارشي از برنامه صرفا جهت اطلاع در باكس خبري سيما پخش شد كه خودروي پرايد را در كنار گروه تروريستي داعش قرار داد. متاسفانه مدت زماني است كه رسانه ملي اقدام به تخريب صنعت خودروسازي كشور كرده و در قالب پخش گزارش هاي بسيار زشت و نادرست لطمات جبران ناپذيري را به اين صنعت مادر مي زند.

رسالت رسانه ملي در سالي كه به نام اقتصاد و فرهنگ مزين شده و تاكيدات موكد مقام معظم رهبري مبني بر حمايت از توليد ملي وظيفه همه احاد كشور را روشن كرده است كاملا روشن مي باشد ولي متاسفانه اين رسانه ملي تبديل به رسانه ميلي شده و به جاي پرداختن به دستاوردها و پتانسيل هاي داخلي همواره نيمه خالي ليوان را ديده و اين موارد را به خورد مخاطبانش مي دهد.

در گزارش روز پنجشنبه علاوه بر اينكه پخش اين برنامه به صورت مستقيم به تخريب توليد ملي پرداخت و عملا صادرات محصولات داخلي را تحت تاثير قرار داد و به نوعي باعث خوشحالي رقباي خودرو پرايد در كشور عراق شد، به شعور و فهم ۵ ميليون ايراني كه از اين خودرو استفاده مي كنند نيز به صورت مستقيم اهانت كرد.

به نظر مي رسد خبرنگار اين برنامه نه تنها هيچگونه عرقي به محصولات كشور و توليدات داخلي ندارد بلكه به صورت تعمدي اقدام به تخريب محصولات اين صنعت مهم و استراتژيك كه حاصل دسترنج چندين هزار كارگر و مهندس ايراني است مي كند. قطعا تخريب كردن توليد ملي و اهانت به شعور مردم از رسانه ملي هزينه هايي را متوجه صدا و سيما مي كند و در اين بين بايد بررسي شود كه اين هزينه گزاف توسط چه كساني پرداخت مي شود. البته پر واضح است كه اين هزينه كه نشات گرفته شده از نگاه اشتباه فرد يا افرادي در رسانه ملي است و توليد ملي و صادرات كشور را هدف قرار داده بسيار سنگين است و بايد ديد توسط چه كساني پرداخت مي شود و در اين موضوع چه اهدافي دنبال مي شود.

منبع:افکار نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین