|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
»
جلسه ای بدون حضور خبرنگاران؛
کد خبر: ۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
نايب رئيس شوراي شهر تهران اعلام كرد: جلسه شوراي شهر تهران فردا علني بوده ولي حضور خبرنگاران و مدعوين در این جلسه ممنوع است.
مرتضي طلايي در پاسخ به اينكه برخي از اعضاي شورا جلسه فردا را غير علني و برخي علني اعلام كرده اند گفت: برخي از اعضاي شورا هنوز قوانين و آيين نامه هاي مربوط به شورا را مطالعه نكرده اند. جلسه غير علني يعني اينكه در اين جلسه مسائل محرمانه و طبقه بندي شده مطرح مي شود و نبايد مسائل مربوط به جلسه مطرح شود. در جلسات علني مسائل مي تواند توسط سخنگو اعلام شود ولي جلسه فردا جلسه علني است فقط در اين جلسه حضور خبرنگاران و مدعوين را نداريم و سخنگو اخبار جلسه را عنوان مي كند.

وي در مورد اينكه موضوع انتخاب سرپرست نمي تواند مورد بحث شورا باشد، افزود: سرپرست در حالي بايد تعيين شود كه بر اساس قانون يا شهردار برود، يا استعفا دهد، يا استيضاح شود و يا اينكه صلاحيت نداشته باشد كه در هر مورد چنين اتفاقي رخ نداده و مي تواند شهردار باشد تا انتخاب شهرداري بعدي تهران.

نايب رئيس شوراي شهر تهران همچنين در مورد دستور جلسه فرداي شورا گفت: فردا بر روي دو گزينه مطرح شده براي شهردار يعني محسن هاشمي و محمد باقر قاليباف بحث می شود و بايد موضوع شهردار جديد تهران تعيين و تكليف شود. بر اساس قانون اگر به نتيجه اي نرسيديم و كار بيشتري خواست اين جلسه بايد همچنان ادامه داشته باشد يعني اينكه نوبت عصر هم جلسه برگزار مي كنيم و حتي شايد روز دوشنبه هم جلسه داشته باشيم تا اينكه شهردار تعيين شود. اميدواريم كه اعضاي شوراي شهر بر اساس ملاكهاي عمل و شاخصهاي تعيين شده فرد مورد نظر را انتخاب كنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین