|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
»
کد خبر: ۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

یک منبع آگاه اعلام کرد: در جلسه روز گذشته اصلاح‌طلبان شورای شهر با سید محمد خاتمی، محسن هاشمی و محسن مهرعلیزاده گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان برای شهرداری معرفی شدند.

یک منبع آگاه درباره جلسه اعضای اصلاح‌طلب دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران با سید محمد خاتمی، اظهارداشت: اصلاح‌طلبان شورای چهارم براساس جلسه‌ای که روز گذشته با سید محمد خاتمی داشتند دو گزینه محسن هاشمی و محسن مهرعلیزاده را برای تصدی شهرداری تهران به شورای 31 نفره معرفی کردند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با اعضای شورا داشتند، وی به اتحاد و انسجام اعضای شورا و جلوگیری از سیاسی شدن شورا و شهرداری تاکید داشته و گفته است باید شورا و شهرداری با هماهنگی، همدلی، اتحاد و انسجام کامل در جهت کار بیشتر، عمران و آبادانی شهر تهران و رفاه شهروندان تهرانی گام‌های اساسی بردارند.

این مقام مسئول بیان داشت: خاتمی به اعضای شورای اصلاح‌طلب توصیه کرد به منظور تحقق شورا و شهرداری تهران و شهروندان، این دو گزینه را برای تصدی مدیریت شهرداری به شورا معرفی می‌کنیم تا اعضای 31 نفره شورا بتوانند در یک فضای همدلی، صمیمی و انسجام کامل گزینه اصلح را با اتفاق نظر انتخاب کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین