|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
سردار اشتری در دیدار با وزیر اطلاعات تاکید کرد
کد خبر: ۳۲۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

 فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با وزیر اطلاعات بر افزایش سطح تعاملات و همکاری های دو جانبه در راستای تأمین امنیت کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار "حسین اشتری" امروز همراه تنی چند از فرماندهان، معاونان و روسای نیروی انتظامی به دیدار حجت الاسلام والمسلمین "سید اسماعیل خطیب" وزیر جدید اطلاعات رفت.

وی در این دیدار بر آمادگی ناجا برای افزایش سطح تعاملات و همکاری های دو جانبه در راستای تأمین امنیت کشور تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل یکدیگر باعث ارتقاء امنیت در کشور و افزایش رضایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و مردم خواهد شد.

وی گفت: تعامل مناسبی بین جامعه اطلاعاتی برقرار بوده که باید سطح آن عمق بیش تر یابد.

حجت الاسلام خطیب نیز در این دیدار با بیان این که نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه نقش مستقیم و فعالی دارد بر اذعان جامعه اطلاعاتی کشور به توانمندی های این نیرو تأکید کرد.
وی تصرح کرد: از ویژگی های مهم ناجا میزان سطح تعاملات و همکاری های موثر با تمامی مجموعه های اطلاعاتی است که این امر در عمل مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات با تشکر از خدمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی کشور، حضور گسترده و فعال ناجا در تأمین امنیت کشور را ستودنی معرفی و از تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم این نیرو تشکر کرد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی  با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر محور بودن وزارت اطلاعات در بین دستگاه های اطلاعاتی و ضرورت همکاری این وزارت با سایر دستگاه های عضو تأکید کرد: در دولت آیت الله رئیسی تلاش خواهیم کرد تا سطح همکاری های فی مابین اعضای جامعه اطلاعاتی در تراز انتظارات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" برسد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین