|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۳۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
وزیر راه و شهرسازی در یک روز تعطیل، با قطار به شهر احمدی‌نژاد رفت و پروژه های نیمه‌کاره و رهاشده دولت سابق را افتتاح کرد تا نگاه غیرسیاسی حاکم بر دولت تدبیر و امید را یادآوری کرده باشد.
وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید روز جمعه با  قطار به شهر محمود احمدی نژاد رفت و پروژه رهاشده دولت سابق را افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عباس آخوندی در این سفر، تقاطع غربي كنارگذر شهرستان گرمسار را افتتاح و همچنین دستور تسریع در ساخت پروژه تقاطع شرقي آن را صادر کرد.

گفتنی است کلنگ این پروژه در دولت سابق و در اوایل سال 90 توسط محمود احمدی نژاد بر زمین زده شد اما تا پایان دولت سابق تنها 30 درصد پیشرفت داشت. اما دولت تدبیر و امید اجرای کامل 70 درصد باقیمانده این پروژه، را در زمانی کمتر از 15 ماه به اتمام رساند.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه به استان سمنان، به آرادان، شهر محمود احمدی نژاد نیز رفت و تاکید کرد پروژه تقاطع غيرهمسطح (زیرگذر) راه اصلي این شهر در سریعترین زمان ممکن جهت تردد شهروندان  تکمیل می شود
آخوندی درباره زمان اجرای این طرح گفت: با پيمانكار اين پروژه صحبت شد تا كمتر از ۱۸ ماه، زمان در نظر گرفته شده براي اجراي طرح، كار این پروژه را به پايان برساند.
گفتنی است آرادان، زادگاه محمود احمدی‌نژاد با مصوبه دولت دهم از گرمسار جدا و به شهرستان تبدیل شد.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر همچنین به پروژه آزادراه قم – گرمسار اشاره کرد و وعده داد که این آزادراه 150 کیلومتری بهمن‌ماه با حضور رئيس جمهور افتتاح خواهد شد.

پروژه آزادراه قم – گرمسار نیز از طرح های مهرماندگار دولت دهم بود و بر اساس اعلام مسئولان دولت سابق، قرار بود تا قبل از پایان دولت افتتاح شود. مديرکل سابق راه وشهرسازي استان قم درباره این پروژه گفته بود: پروژه آزادراه قم - گرمسار از پروژه هاي مهر ماندگار است که بايد تا قبل از پايان دولت دهم به پايان برسد و به همين دليل تمامي موارد ايمني در آن مثل افزايش عرض جاده، ايمن سازي  و آرام سازي  شانه خاکي با کاهش شيب، همزمان با ساخت آزادراه در حال انجام است و بايد تا مردادماه 92 به پايان برسد.

حضور وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید، علاوه بر امور جاری دولت، پیام سیاسی خاصی را به مردم منتقل کرد.

در شرایطی که نگاه های سیاسی به امور اقتصادی و عمرانی کشور، در سال های گذشته گریبان بسیاری از پروژه های اقتصادی را گرفته بود، عباس آخوندی – که به دلیل حوادث مربوط به انتخابات 88 هنگام رای اعتماد مجلس به او، مورد انتقاد برخی نمایندگان تندروی هوادار احمدی نژاد نیز قرار گرفته بود - در یک روز تعطیل، با قطار به شهر احمدی‌نژاد رفت و پروژه های نیمه کاره و رهاشده دولت سابق را افتتاح کرد تا نگاه غیرسیاسی حاکم بر دولت تدبیر و امید را به مردم استان یادآوری کرده باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
1
تدبیر جان، اگر پروژه ای خوابیده بود این دولت به خاطر سیاسی کاری خواباند خیالت راحت به خودت فشار نیار دور بعد احمدی می آید میگه نه برو از مردم بپرس اصلاً یه نظرسنجی انجام بده. انصافاً بنده طرفدارش نیستم ازش بدم میاد ولی در صورت تائید صلاحیت ریس جمهوره.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
زنده باد دکتر احمدی نژاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین