|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۸
کد خبر: ۳۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
در دیگر دیدار منچستریونایتد با نتیجه سه بر یک مقابل نیوکاسل پیروز شد. در این دیدار وین رونی درخشش ویژه ای داشت. او با زدن دو گل در دقیقه های 23 و 36 و فراهم کردن پاس گل برای روبین فان پرسی در دقیقه 53، بهترین بازیکن میدان بود.
در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تمامی تیم های بزرگ حریفانشان را شکست دادند.

هفته هجدهم لیگ برتر جزیره با انجام 10 دیدار برگزار شد که در آن تیم های پر هوادار موفق به پیروزی بر حریفان خود شدند.

زودتر از همه، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان وستهام بود که موفق شد این تیم را با حساب دو بر صفر مغلوب کند. جان تری 31 و دیگو کاستا 62 برای آبی ها گلزنی کردند تا سه امتیاز این دیدار نیز به حساب آنها واریز شود. چلسی با این پیروزی 45 امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد. وستهام هم که در این فصل خوب کار کرده، با 31 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار منچستریونایتد با نتیجه سه بر یک مقابل نیوکاسل پیروز شد. در این دیدار وین رونی درخشش ویژه ای داشت. او با زدن دو گل در دقیقه های 23 و 36 و فراهم کردن پاس گل برای روبین فان پرسی در دقیقه 53، بهترین بازیکن میدان بود. تنها گل نیوکاسل را هم پاپیس سیسه در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه یونایتدها کرد. شیاطین سرخ با این پیروزی تعداد امتیازهایشان را به 35 رسانده و رتبه سوم خود را حفظ کردند. نیوکاسل هم با 23 امتیاز رده دهم را در اختیار گرفته است.

لیورپول هم در ترف مور با تک گل رحیم استرلینگ در دقیقه 62 روی پاس فوق العاده فیلیپه کوتینیو موفق به پیروزی بر برنلی شد. این دومین پیروزی لیورپول در چهارمین دیدار آنها در ماه دسامبر است. قرمزها با این برد، 25 امتیازی شده و خودشان را به رده نهم جدول رساندند. برنلی هم که شرایط خوبی ندارد با 15 امتیاز در رتبه نوزدهم قرار گرفته است.

منچسترسیتی هم در هاثورن موفق شد با حساب سه بر یک برابر وست برومویچ آلبیون به برتری برسد. فرناندو در دقیقه هشت، یحیی توره 13 (پنالتی)، داوید سیلوا 34 برای سیتی گلزنی کردند و تک گل وست برومویچ را هم براون آدیه زد. سیتی اکنون 42 امتیازی است و رده دوم جدول رده بندی را در اختیار دارد. آنها با چلسی صدرنشین تنها سه امتیاز اختلاف دارند. وست بروم هم با 17 امتیاز پانزدهم است.

آرسنال در آخرین دیدار مهم هفته هفدهم در امارات از کویینز پارک رنجرز پذیرایی کرد و 2 بر یک به برتری رسید. در دقیقه 9، الکسیس سانچس یک ضربه پنالتی را برای توپچی ها هدر داد اما در دقیقه 37 موفق شد دروازه تیم میهمان را باز کند. اخراج اولیویه ژیرو، مهاجم آرسنال در دقیقه 53 حفظ پیروزی را برای شاگردان آرسن ونگر سخت کرد اما توماس روسیچکی در دقیقه 65 بار دیگر دروازه کویینز پارک رنجرز را باز کرد تا آرسنال دو بر صفر پیش بیفتد. چارلی آستین هم در دقیقه 79 و از روی نقطه پنالتی دروازه آرسنال را باز کرد اما تیمش تا پایان موفق به زدن گلی نشد تا نتیجه نهایی دو بر یک به سود آرسنال باشد. توپچی ها اکنون با 30 امتیاز رده ششم جدول را در اختیار خود دارند و کویینر پارک رنجرز هم با 17 امتیاز رتبه شانزدهم را از آن خود کرده اند.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

کریستال پالاس یک – ساوتهمپتون 3

اورتون صفر – استوک سیتی یک

لسترسیتی یک – تاتنهام 2

ساندرلند یک – هال سیتی 3

سوانزی سیتی یک – استون ویلا صفر


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین