|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۳۲۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
بر اساس شمارش صورت گرفته، محمد صالحی با ۲۸۴۰ رای، حسین رضایی با ۲۶۴۶ رای، محمدرضا علیمحمد با ۲۳۳۷ رای، قاسم رجبی با ۱۹۲۸ رای و داوود رضایی با ۱۸۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم علیپور با ۱۶۷۵ رای، حسن شمس با ۱۱۶۶ رای و عباس سروش با ۹۵۶ رای به عنوان اعضای علی البدل در محلات انتخاب شدند.
فرماندار محلات اعضای منتخب شورای شهر محلات و نیم‌ور را اعلام کرد.

محمدرضا ناظری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اتمام شمارش آرا در محلات، اعضای شورای شهرهای محلات و نیم‌ور مشخص شد.

وی افزود: بر اساس شمارش صورت گرفته، محمد صالحی با ۲۸۴۰ رای، حسین رضایی با ۲۶۴۶ رای، محمدرضا علیمحمد با ۲۳۳۷ رای، قاسم رجبی با ۱۹۲۸ رای و داوود رضایی با ۱۸۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم علیپور با ۱۶۷۵ رای، حسن شمس با ۱۱۶۶ رای و عباس سروش با ۹۵۶ رای به عنوان اعضای علی البدل در محلات انتخاب شدند.

فرماندار محلات تصریح کرد: همچنین در شهر نیم‌ور نیز مهسا سالاری با ۵۷۵ رای، اصغر عبدالهی با ۴۸۷ رای، سیدمجتبی هاشمی با ۳۹۱ رای، رضا ملاعلی اکبری با ۳۴۶ رای و نسیم ابوطالبی با ۲۹۸ رای اعضای اصلی شورای شهر نیم‌ور و معین محمدی با ۲۷۶ رای، معصومه محمدی با ۲۵۶ رای و عرفان شفیعی با ۱۱۸ رای اعضای علی البدل این شهر شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین