|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به نظر من مسائل داوری در نتیجه ی این بازی بی‌تأثیر نبود.
"یحیی گل محمدی" در نشست خبری پس از شکست دو بر یک مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: در نیمه ی اول بازی خوب کار کردیم، اما در نیمه ی دوم علیرغم بازی خوبی که هر دو تیم انجام دادند، تراکتورسازی نیز روی دروازه ی ما فشار آورد و به نظر من مسائل داوری در نتیجه ی این بازی بی تأثیر نبود.

وی افزود: پس از پایان نیمه ی اول بازی، اعضای تیم تراکتورسازی بر سر داور ریختند و داور مسابقه نیز در نیمه ی دوم تحت تأثیر این قضیه سوت زد و یکی از بازیکنان ما قسم می خورد که پنالتی درست گرفته نشده است.

وی تأکید کرد: البته نمی خواهم شکست تیمم را توجیه کنم و باز هم می گویم که در نیمه ی دوم بر خلاف نیمه ی نخست زیاد خوب نبودیم؛ اما داد و بیدادی که تراکتوری ها روی داور انجام دادند، در بازی تأثیر گذاشت.

گل محمدی در خصوص برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: این مسابقه دست کمی از بازی با تماشاگر نداشت و عوامل باشگاه تراکتورسازی، به اندازه ی یک استادیوم در روند بازی تأثیرگذار بودند.

سرمربی ذوب آهن افزود: فوتبال برای هوادار است و باید این محرومیت ها تأثیر مثبت روی رفتار تماشاگران داشته باشند و در غیر این صورت من مخالف چنین محرومیت هایی هستم.

وی درخصوص برنامه های ذوب آهن برای تعطیلات طولانی مدت لیگ اظهار کرد: یک اردوی خارجی را پیش رو داریم که در دی ماه آن را برپا می کنیم و چند بازیکن ایرانی و خارجی را نیز برای ترمیم نقاط ضعف خود به تیم اضافه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین