|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
فردا برای نقاط مختلف گیلان بارش باران و برای خراسان شمالی و رضوی هم بارش باران را داریم همچنین از امروز تا یکشنبه هوا سرد می‌شود و هوا ماندگار است، از روز دوشنبه بتدریج افزایش دما را خواهیم داشت و روز‌های یکشنبه و دوشنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم دید.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به پیش بینی وضع هوای چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی در گفتگو با میزان در خصوص هوای چند روز آینده کشور، گفت: امروز برای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران و استان گلستان بارش برف را انتظار داریم همچنین خراسان شمالی و خراسان رضوی و استان‌های شمالی و جنوبی البرز غربی همراه با مه صبحگاهی و بارش باران را دارند.

گودرزی ادامه داد: فردا برای نقاط مختلف گیلان بارش باران و برای خراسان شمالی و رضوی هم بارش باران را داریم همچنین از امروز تا یکشنبه هوا سرد می‌شود و هوا ماندگار است، از روز دوشنبه بتدریج افزایش دما را خواهیم داشت و روز‌های یکشنبه و دوشنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم دید.

وی گفت: از امروز تا روز سه‌شنبه در نوار شرقی کشورمان به تدریج افزایش دما رخ می‌دهد، در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هوا پایدار است و همچنین برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غبار محلی افزایش آلایندگی هوا به علت پایداری هوا رخ می‌دهد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از روز سه شنبه سامانه جدیدی از سوی غرب وارد کشور می‌شود غرب و شمال غرب را در بر می‌گیرد و بارش‌ها از روز سه شنبه شروع می‌شود، دمای هوای تهران صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط غبار محلی و افزایش آلایندگی هوا و همراه با وزش باد و بیشینه دما ۸ درجه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین