|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱
کد خبر: ۳۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۷
بارسلونا در ابتدا عقب افتاد و بعد موفق شد با درخشش مسی به بازی برگردد. نیمه اول مسابقه با وجود مالکیت 77 درصدی شاگردان انریکه با گل سرخیو گارسیا خیلی زود به سود حریف آبی پوش میدان رقم خورد.
بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه 5 بر یک اسپانیول را ببرد تا بازی باخته را از این تیم برده باشد.

هفته چهاردهم لیگای اسپانیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی بارسلونا و اسپانیول در داربی کاتالان برابر هم به میدان رفتند که بارسا موفق شد با نتیجه 5 بر یک حریفش را شکست دهد. در این بازی، ستاره‌ی آرژانتینی هت تریک کرد تا از رقیب خود، رونالدو در این زمینه عقب جا‌ نماند.

بارسلونا در ابتدا عقب افتاد و بعد موفق شد با درخشش مسی به بازی برگردد. نیمه اول مسابقه با وجود مالکیت 77 درصدی شاگردان انریکه با گل سرخیو گارسیا خیلی زود به سود حریف آبی پوش میدان رقم خورد اما در آن سو حملات بازیکنان بارسا از جمله ضربه ایستگاهی لئو مسی به تیرک دروازه راه به جایی نبرد. بارسایی ها در این نیمه بارها در آستانه فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند تا در نهایت و پیش از سوت پایان این نیمه یک بار دیگر فوق ستاره شماره 10 بارسا ناجی لوئیز انریکه در این مسابقه شود. با شروع بازی در نیمه ی دوم، بار دیگر مسی روی پاس سوارز، موفق شد گل دوم بارسا را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 53، روی سانتر راکیتیچ از روی نقطه کرنر، جرارد پیکه موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه و در دقیقه 77 پاس در عمق جوردی آلبا را پدرو رودریگز تازه وارد با ضربه دقیق خود به گوشه دروازه کیکو کاسیا ملی پوش فرستاد. این پایان کار نبود و در دقیقه 81 نیز مسی هت‌تریک خود را با به ثمر رساندن یک گل دیگر تکمیل کرد تا هم خیلی از رونالدو جا نماند و هم تیمش را به یک پیروزی ارزشمند برساند.

بدین ترتیب، بارسا با 34 امتیاز و دو امتیاز نسبت به صدر، در رده ی دوم جدول قرار گرفت و اسپانیول، با 14 امتیاز از 14 بازی، در رده ی دوازدهم قرار گرفته است.

این سومین هت تریک مسی در 5 بازی گذشته برای بارسلونا است. این بازیکن در بازی برابر سویا و آپوئل نیز توانسته برای تیمش هت تریک کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین