|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
رسانه های روسیه روز چهارشنبه از کشته شدن 7 نفر و مجروح شدن 12 نفر دیگر در جریان تیراندازی ها و درگیری های مسلحانه شرق اوکراین خبر دادند.
به نقل از ریانووستی، 'آندره لیسنکو' سخنگوی شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین روز چهارشنبه در نشست خبری در کی یف افزود: در شبانه روز اخیر 2 سرباز اوکراینی در درگیری های مسلحانه مناطق شرق کشور کشته شدند.

وی یادآورشد: در این مدت 5 نظامی اوکراینی نیز در برخوردهای مسلحانه با تروریست ها مجروح شده اند.

در همین حال کانال تلویزیونی روسیه24 نیز در گزارشی از شرق اوکراین اعلام کرد: امروز در جریان تیراندازی های نیروهای اوکراینی به مناطق دونتسک و لوهانسک 5 غیرنظامی کشته شده اند.

در این گزارش آمده است: تیراندازی های نیروهای اوکراینی با سلاح های سنگین به ویژه با توپخانه در شبانه روز اخیر ادامه داشت و بر اثر آن یک نفر در منطقه لوهانسک و 4 نفر هم در دونتسک کشته شدند.

در جریان این تیراندازی ها دست کم 7 نفر از ساکنان محلی مجرح شده اند.

به گزارش رسانه های روسی، تیراندازی ها در منطقه دونتسک به رغم توافق نیروهای اوکراینی و شبه نظامیان برای برقراری آتش بس ادامه یافت و این تیراندازی ها روز گذشته فقط یک ساعت توسط نیروهای اوکراینی متوقف شد.

این تیراندازی ها در حال حاضر ادامه دارد و بر اثر اصابت گلوله های توپ در شهر دونتسک 15 ساختمان مسکونی تخریب شده یا آسیب دیده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین