|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

معاون اجتماعی پلیس فتا توضیحاتی درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر"اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی" ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ رامین پاشایی، در واکنش به انتشار کلیپ دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی، اظهار کرد: با توجه به انتشار کلیپ "دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی" در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه "پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است"، موضوع برای رسیدگی در دستور کار پلیس فتا رسیدگی قرار گرفت.

معاون اجتماعی پلیس فتا افزود: در این رابطه با هماهنگی مقام قضائی راننده خاطی شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، منکر هرگونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکی را کذب اعلام کرد و از دختر جوان با عنوان "نشر اکاذیب ، تهمت و افتراء" اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضائی، فنی و انتظامی درباره پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن تمام زوایای واقعه ادعا شده توسط طرفین، در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این رابطه، در چند روز آینده اطلاع‌رسانی از جزئیات این پرونده انجام خواهد شد.

پاشایی، یکی از اولویتهای اصلی شرکتهای تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیار عنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هرگونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن 096380 به این پلیس گزارش دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین