|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به عملکرد خوب سوشا مکانی در مهار ضربات پنالتی بازیکنانش، خاطرنشان کرد: امروز سوشا مکانی ناجی دروازه پرسپولیس بود. همان گونه که در بازی با راه آهن نیز هم پنالتی‌های تیم حریف را مهار کرد و هم خود یک پنالتی زد.
قاسم شهبا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان با پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: به هر حال بازی در مقابل پرسپولیس کار بسیار سختی است. نمی‌خواستیم بازی تدافعی انجام دهیم و حتی در دقیقه 4 بازی می‌توانستیم به گل هم برسیم، ولی بعد از 10 نفره شدن کار بسیار سختی داشتیم و خیلی تحت فشار بودیم. پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن ما رو به ارسال از جناحین آورد و ‌می‌توانست به گل هم برسد. امروز روز خوب مجید غلامی دروازه‌بان ما بود و در این بازی چشم به ضد حمله‌ها داشتیم و موقعیت‌هایی هم به دست آوردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس رو به بازی مستقیم آورده بود، افزود: متاسفانه روی غفلت مدافعان خود گل تساوی را دریافت کردیم. به هر حال من به بازیکنان خود تبریک می‌گویم. آن‌ها بسیار زحمت کشیدند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. ما چند بازی فشرده در طول چند روز اخیر داشتیم و 4 روز بعد از گذشت بازی قبلی‌مان در لیگ یک، مقابل پرسپولیس در این بازی حاضر شدیم. امروز سوشا مکانی ناجی دروازه پرسپولیس بود. همان گونه که در بازی با راه آهن نیز هم پنالتی‌های تیم حریف را مهار کرد و هم خود یک پنالتی زد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین