|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
میرمرادزهی در نطق میان دستور عنوان کرد:
کد خبر: ۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
نماینده مردم سراوان در خانه ملت گفت: اقدام اخیر شرکت ایرانسل را درتوهین به خلیفه دوم اهل تسنن که بر خلاف اصل وحدت به فرمایش مقام معظم رهبری است محکوم می‌کنم و خواستار برخورد وزیر ارتباطات با این امر هستم.

تدبیر و امیدبه گزارش  فارس، هدایت الله میرمراد زهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: لازم می‌دانم اقدام اخیر شرکت ایرانسل را در توهین به خلیفه دوم اهل تسنن که بر خلاف اصل وحدت به فرمایش مقام معظم رهبری است و در راستای اهداف دشمنان اسلام بود، محکوم کنم و درخواست برخورد با این موضوع را از سوی وزارت ارتباطات داریم.

وی افزود: مردم فراوان سیب، سوران و مهرستان چشم به راه عنایت خاص دولت تدبیر و امید در احقاق حقوق قومیت‌ها و شایسته سالاری واقعی هستند به ویژه در بحث استخدام نیروهای بومی و متخصصان بومی و استفاده از آنها در مدیریت‌های شهرستان‌ها، استان و کشور.

نماینده مردم سروان، سیب، سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تبعیض‌ها همواره مردم حوزه انتخابیه‌ام را رنجیده خاطر کرده، چرا که ایمان دارم امنیت و توسعه پایدار استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه با به کار گیری نیروهای بومی امکان پذیر است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: لازم می‌دانم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر استخدام جوانان برومند این مرز و بوم تشکر ویژه داشته باشم، لازم است این اقدام الگویی برای سایر نهادها و دستگاه‌های نظامی و انتظامی باشد.

وی ادامه داد: موقعیت استراتژیک این سه شهرستان پرجمعیت و محروم ایجاب می‌کند تا از پتانسیل‌های مختلف در این حوزه در رفع معضل بیکاری و صبر استفاده شود.

وی با اشاره به سایر مشکلات حوزه‌ انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین