|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۹۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
رالی تور موتورسواری همزمان با سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این ویژه برنامه فرهنگی ورزشی،   چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، در مسیر برج میلاد تهران تا حرم مطهر امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گفته اردشیر درویشی ـ مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور رسمی موتورسواری با هدف ارج نهادن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت نمادین و با شرکت ۳۱ موتورسوار با موتورهای زیر ۲۵۰ سی سی برگزار شد.

او با اشاره به اهمیت ساماندهی موتور سیکلت های درون شهری به صورت هدفمند و قانونی، از آغاز به کار کلوپ موتورسواری که رالی همزمان با مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: به‌زودی برنامه‌های متنوع و متعددی در  قالب تورهای گردشگری، فرهنگی و مذهبی در سطح ملی و بین‌المللی از سوی این کلوپ اجرا می‌شود.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: زمینه‌سازی شرایط مناسب و استاندارد برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان علاقه‌مند به موتورسواری و برگزاری برنامه‌های متمرکز و دوره‌ای که از اهداف و برنامه‌های کلوپ موتورسواری کشور است، به طور حتم موجب ایجاد نظم و انضباط عمومی، ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات، خواهد شد.

درویشی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با شعار آموزش مستمر در راستای ایمنی بیشتر موتورسواران درون و برون شهری، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط و عموم علاقه‌مندان به نحو شایسته‌ای اجرا شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین