|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۹۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قروین- کرج- تهران و همچنین جاده شهریار- تهران خبر داد.

گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر می دهد.

جاده فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و جاده های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
 
آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس خبر می دهد.
 
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت جوی، هم اکنون بارش باران در برخی از جاده های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، فارس و چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع، ‌ بقیه جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.  

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٣٢٤تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ١.٦ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.  

گزارش مرکز مدیریت راه‌ها اضافه می‌کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧.١ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند زمان مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.
 
آزادراه تهران - شمال (قطعه یک)، واقع در استان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین